hirdetés
2010-09-15 13:23:21 , Írta: zotya13
Bookmark and Share

Sebestyén Péter ismét lehetőséget kap, hogy a gyorsasági motoros világbajnokságon bizonyítson.

hirdetés
A szeptember 17-19 között zajló Aragon GP-n ismét két magyar versenyzőnek szurkolhatunk, hiszen Talmácsi Gábor mellett, Sebestyén Peti is rajthoz áll szabadkártyásként. Péter múlt héten még a Spanyol bajnokságon húzta a gázt és épphogy lemaradt a pontszerzésről, most egy egészen más környezet vár rá.

Menedzsmentjének célja, hogy a 2010-es szezon során minél több lehetőséget biztosítson számára, hogy szabadkártyával részt vehessen a világbajnokságon, hiszen a kétkerekűek legrangosabb sorozatába szokni kell a munkatempót.



Mivel ez a versenyhelyszín újnak számít a bajnokságban, így a szervezők változtattak a korábbi menetrenden is és egy szabadedzéssel többet iktattak be a programba. Mindez azt jelenti, hogy pénteken két-két tréning vár a mezőnyre, szombaton pedig változatlanul a délelőtti szabadedzést követi az időmérő.

Sebestyén Péter nyilatkozata:
Nagyon örülök, hogy ismételten lehetőséget kaptam, hogy induljak a világbajnokságon, ami azt hiszem minden motorversenyző álma. Tisztában vagyok azzal, hogy még tanulnom kell, és nem fogok még a dobogóért küzdeni, de ezekre a tapasztalatok is szükségem van a fejlődéshez. Kész vagyok mindent megtenni, hogy állandó versenyző legyek a vb-n és Talmácsi Gábor nyomdokaiba lépjek. A Spanyol bajnokság keretén belül már volt alkalmam versenyezni az aragoni pályán, így a vonalvezetését már ismerem, de persze tudom, hogy most minden sokkal gyorsabb lesz és nekem is oda kell tenni magamat.

Címkék:  sebestyén péter , motogp , 125




2010-09-16 19:46:52

jaja, de sz szerintem nem az igazi, nem is értettem soha, hogy az hogy segít, persze bemagolják így a pályavonalat, de hogy melyik kanyart mennyivel, hogyan vegyenek be, abban nem sokat segít szerintem, a tapadás se érezhető túl jól a ps-en...

2010-09-16 06:20:39

Ja, akár lehet előny is. Bár valószínűleg minden versenyző most ül otthon és nyomja PS-en.....

2010-09-15 14:11:02

Hajrá, az kis előny lehet, ha már ment Peti ezen a pályán!

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár