hirdetés
2010-09-13 10:06:54 , Írta: zotya13
Bookmark and Share

Sebestyén Petire hétvégén újabb megmérettetés várt. A spanyol bajnokság elérkezett az 5. futamához

hirdetés
Spanyolországban még mindig tombol a nyár, végig verőfényes napsütés jellemezte az időjárást, sőt a verseny idején közel 30 fokot mutatott a hőmérő higanyszála. A Right Guard Racing Team csapatát vasárnaptól egy telemetria mérnök is segítette, Daniele Giani személyében, akinek már több mint 10 éves tapasztalata van. Korábbi években például az Aspar Teamnél dolgozott, ahol Sergio Gadeát segítette.



A szakember érkezése azonnal érezhető volt a munka folyamán, hiszen sokkal gyorsabban rájött a csapat, hogy milyen változtatásokra van szükség az előrelépéshez. Peti szombaton a 24. időt érte el az időmérőn, a vasárnapi bemelegítő edzésen 10 helyet javított és 14-ként zárta a tréninget.

A versenyen is folyamatosan jött fel a magyar versenyző és bár akadtak technikai problémái a motorral, végül épphogy lecsúszva a pontszerző helyről, a 16-ként intette le a kockás zászló.

Sebestyén Péter nyilatkozata:
"Sok mindent kipróbáltunk a hétvégén és nagyon sok tapasztalatra tettünk szert, ami fontos lesz a jövőben. A 12. helyig egyben volt a mezőny, de nem sikerült az utolsó körben megfognom az előttem haladót, így végül pont nélkül fejeztem be a versenyt. Úgy érzem, mindent megtettem, amit lehetett. Ha ennél többet vállalok, akkor az valószínűleg bukáshoz vezetett volna."

Címkék:  sebestyén péter




2010-09-14 18:41:25

osztom

2010-09-13 13:19:31

Jól van ez így, ne sajnálja senki! Olyan ez, mint a gumicsónak reklám: "Jó lehet idővel, ha bírod most tüdővel." -Lesz itt még verseny!

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár