hirdetés
2010-11-22 11:08:34 , Írta: Szabó Zoltán
Bookmark and Share

A Dainese piacra dobta a D-Air bőrruháit, amelyet a MotoGP és Superbike sorozatokban már számos alkalommal láthattunk.

hirdetés
A Dainese D-Air lelke a bőrruhába integrált, ötliteres légzsák rendszer, amely esés esetén 15 ezredmásodperc alatt reagál és 30 ezredmásodperc alatt fújódik fel. Ezt a ruhába található három giroszkóp és három gyorsulásmérő biztosítja. A gyár ígérete szerint a hagyományos CE protektorokhoz hasonlítva a rendszer képes akár 90 %-kal csökkenteni az erőhatásokat, egészen pontosan 23-24 kN-os erőhatásból a viselőjére mindössze 1-2 kN erőt visz át.



A D-Air ruha mindössze 650 grammal teszi nehezebbé a tömeget, a hardware és software elemek a ruha púpjában kaptak helyet. Szerencse a szerencsétlenségben, hogy egy esetleges hiba esetén sem marad védtelen a motoros, hiszen a szokásos protektorok akkor is védik a motorost.



Címkék:  dainese , d-air




2010-11-24 16:50:05

tele vagytok rossz idulattal

2010-11-23 12:59:59

Vagy egyszerűen hátba váglak üdvözlésképpen, aztán michelin baba lesz belőled...

2010-11-23 08:48:20

Ja, legfeljebb nem "nyílik ki". Vagy majd akkor, mikor a fejedben megfordul a "... most vissza egyet, gáz"... és mikor kiérsz az IFA mellé, felfúvódsz mint tehén a lucernásban.
Vagy tankoláskor nyúlsz a töltőpisztolyért, egyszer csak pffff. ... s rohan a kutas leereszteni.
Majd nem azt fogják kérdezni, hogy a "gumiba fújjak", hanem a "ruhából szívjak"...

2010-11-22 17:47:15

majd mikor a sok kicsi kinai elkezdi gyártani akkor ocó lesz

2010-11-22 11:55:22

Rossinak megfelel. Nekem is megfele...ne, ha annyit keresnék, mint a Dottore. Így marad a sima CE protektor

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár