hirdetés
2011-01-27 12:47:38 , Írta: Szabó Zoltán
Bookmark and Share

Vállműtéte után Valentino Rossi most először ült nyeregbe, hogy megtudja, hogyan bírja válla a terhelést.

hirdetés
Valentino Rossi válla még tavaly áprilisban sérült meg krosszozás közben, ám azt csak a szezon végeztével műtötték meg. Azóta a Dottore fájdalmai miatt nem tudott motorra ülni, így a misanoi versenypályán tesztelte kondícióját.



Mivel a MotoGP szabályok értelmében jelenleg teszttilalom van, ezért Rossi egy Ducati 1198 SP nyergében vizsgálta, hogyan viselkedik válla motorozás közben.



Huszonöt kör megtétele után a kilencszeres világbajnok összefoglalta tapasztalatait:
„A teszt többé-kevésbé megerősítette a várakozásainkat: fáj a vállam, különösen fékezéskor. Más esetekben nem olyan rossza helyzet, és egész sokáig bírom, persze ettől még fáj, és nem túl erős. Remélem, hogy a következő néhány napon javulni fog a helyzet és a malajziai teszten már jobb formában lehetek. Bár valószínűleg nem leszek csúcsformában, de nagyon fontos ez a teszt, mivel rengeteg dolgunk lesz. A mai 25 körben a 1198 SP bebizonyította, hogy egy igazi Ducati. Szép és gyors. Igazán tetszett!”

Címkék:  ducati , 1198 , 1198 sp , valentino rossi , motogp




2011-01-29 13:54:15

Vagy azok vele?!

2011-01-27 20:40:31

jó lenne ha minél hamarabb 100 % -os lenne. És feltudná venni a harcot a többiekkel

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Ducati 1198 SP

údaje

Hengerűrtartalom: 1198,4 cm3

Max. teljesítmény: 170 LE (125 KW) 9750/min-nál

Max. forgatónyomaték: 131 Nm 8000/min-nál

Fék elöl: 330 mm-es úszóágyazású dupla tárcsafék, radiális, 4 dugattyús Brembo féknyereg

Fék hátul: 245 mm-es tárcsafék, 2 dugattyús féknyereg

Gumi elöl: 120/70 ZR 17

Gumi hátul: 190/55 ZR 17

Tengelytáv: 1430 mm

Hossz: 2100 mm

Végsebeség: 287 km/h

Ducati
Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár