hirdetés
2010-10-04 11:55:09 , Írta: Szabó Zoltán
Bookmark and Share

A japán versenyhétvégén Lorenzo és Rossi vérre menő csatát vívott a harmadik helyért. A Yamaha szerint Rossi túl lépett egy határt.

hirdetés
Míg Casey Stoner fölényesen nyerte a japán nagydíjat, a harmadik helyért Jorge Lorenzo és Valentino Rossi kemény csatát folytattak, amelyből az olasz került ki győztesen. Lorenzo és a Yamaha csapat is úgy értékelte, hogy Rossi túlságosan agresszíven motorozott csapattársával szemben.

rossi és lorenzo csatája

„Ez egy nagyon nagy csata volt közöttünk, de azt kell mondanom, hogy néhány ponton Rossi nem volt fair. Mindketten határon motoroztunk, és volt egy-két olyan megmozdulása, ami egy picit sok volt, előfordult hogy meg is lökött. Az egyéni világbajnoki címért küzdök, és nem szabad elfelejtenünk azt sem, hogy a konstrüktőri világbajnoki címért is folyik a harc.



Az egészséges küzdelem jót tesz a versenynek, és a nézők is élvezik, de a MotoGP-ben az egyenesekben 300, a kanyarokban 180-200 km/h-val megyünk és nem jó érzés, ha meglöknek, mert ott éppen az életeddel játszanak. Háromszor vagy négyszer előztem meg Valentinot, de úgy gondolom, mindannyiszor tisztességes voltam, szemben vele, aki bár szabályos volt, az én szemszögemből a megmozdulásai túl voltak egy bizonyos határon.”- nyilatkozta Lorenzo a verseny után.

„A verseny után Lorenzo odajött hozzánk, és megkérdezte, hogyan értékeljük Rossi versenyzését. Négy voltunk ott, Furusawa úr és még két csapattag. Egybehangzóan úgy gondoltunk, hogy a csapaton belüli ilyen jellegű versenyzésnek semmi értelme. Elvárjuk a versenyzőinktől, hogy jobban vigyázzanak egymásra, ez ma nem teljesült.” - nyilatkozta Lin Jarvis a Yamaha Motorsport igazgatója.

Címkék:  motogp , valentino rossi , jorge lorenzo




2010-10-05 18:40:31

Ez a csávó nem véletlen sztárja ennek a sportnak...

2010-10-05 14:14:14

A durva előzéseket nem mutatja a videó. Azok előtte voltak.

A láblógatós szakasz meg még kőkeményen fékezési szakasz. Aki mást mond, az még csak pingelgeti a motorversenyzést.
Mivel a jobb válla fáj, szerintem ezzel is tehermenteíti (láblógatás).

2010-10-05 12:49:07

"A Yamaha vezetősége Lorenzonak adott igazat, mivel Rossi nem a versenyre koncentrált, hanem Lorenzora."
Én kicsit úgy érzem, hogy a Yamaha vezetősége Lorenzonak adott igazat, mert jövőre Ő még mindig ott lesz, Rossi pedig nem, és ez szerintem nagyon nem tetszik a Yamahának!! De hát ez van, a Yamahát a semmiből hozta fel Rossi....emlékezzünk csak a régebbi Hondas érára, mikor a Yamaha sehol sem volt...Rossi odament, és láss csodát....

2010-10-05 11:55:49

Ez egy kicsit hasonlít a 2007 Valencia-i 125 futamra Faubel-Talma párharcra, ahol Faubel csak a Talmára koncentrált. Csapatvezetői szemszögből nézve a dolgot, Lorenzonak van igaza. Rossi ezen a versenyen gyorsabb volt, és megtudott volna lépni Lorenzotól. A Yamaha vezetősége Lorenzonak adott igazat, mivel Rossi nem a versenyre koncentrált, hanem Lorenzora.

2010-10-04 21:40:49

Idézet:
" Jorge Lorenzo kerek-perec kijelentette, hogy ő márpedig az elmúlt évek folyamán nem tanult semmit Rossitól, hanem tulajdonképpen mindent saját magának köszönhet azzal kapcsolatban, amit eddig elért a királykategóriában. "

Rossi meg gondolta, akkor itt az idő az oktatásra, mert ennek már nincs igazi tétje. Hátha a gyerek elgondolkodik azon, hogy akkor mi is az, amit még nem tudok a közelharcról?
Jövőre ugyanis sokat tanulhat majd, ráadásul annak már tétje is lesz..., de addig még remélem folytatódik az ingyenes tanfolyam Sepang-ban is!

2010-10-04 20:30:19

arról nem is beszélve Rossinak sem mindegy hagyadik lesz a végelszámolásnál

2010-10-04 20:27:22

Lorentzonak nem tetszet, hogy leiskolázták
remélem jövöre sokkal több ilyen lesz, akkor már nem egy csapatban versenyeznek

2010-10-04 19:38:32

Pedrosa szokta még nagyon nyomni ezt a láblógatást, kicsit olyasmi lehet, mint a krossznál..
A súlypontot javítanak kicsit, amúgy amikor lógatják, addigra már kb annyira lelassulnak, amennyivel a kanyart be akarják venni, ott már kis elsőfékrásegítés elég......kanyarban amúgy se fékezünk)) de lehet nemjól gondolom...

2010-10-04 18:13:46

Ezek szerint a hátsó féket nem használja??!

2010-10-04 17:42:51

Volt valahol egy interjú Rossival ahol szóba került a láblógatás, valami olyasmit magyarázott hogy féktávon stabilabb a motor ha nem a lábtartót terheli, de már nem emléxem pontosan. Viszont ha megnézed már a többiek is utánozzák, valami lehet benn.

2010-10-04 15:45:24

Szerintem ebben nem volt semmi durva előzés, egyetértek az előttem szólókkal! Aki világbajnok akar lenne, az nehogy már ilyenen fennakadjon!

2010-10-04 14:04:04

Ez simán belefér a versenyzés kereteibe szerintem, vagy ez valami túramotorozás volt ahol ilyet nem szabad? A láblógatásról nem tudok nyilatkozni, nem igazán értem miért jó. Főleg egy jobbos kanyarban... Hátsó féket nem használják??

2010-10-04 13:20:29

Mit kell ezen felháborodni?! Hisz VERSENY sportról beszélünk nem? Na, hát versenyeztek. Pont. A lábukat meg azért lógatják, mert nincs más dolguk. Vagy másért.

2010-10-04 12:21:09

Szerintem meg baromi jó volt. Lehet Lorenzo nem élvezte, de akkor sem megyünk apucihoz sírni, mint egy óvodás.
Ez a lábkitétel miért jó kanyar előtt? Van valami aerodinamikai vagy más jelentősége? Tényleg érdekel.

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár