hirdetés
2008-10-13 10:27:25 , Írta: Hegyi András
Bookmark and Share

A kétszeres 250-es motokrossz világbajnok, a francia Mickael Pichon váratlanul bejelentette, hogy 2009-ben visszatér a motokrossz világbajnokságba. A Rakéta becenevű krosszos az MX3-ban indul.


hirdetés
   
    Már a szeptemberi Nemzetek Krosszán is lehetett hallani olyan híreket, amelyek szerint a motokrossz vb-ből 2006-ban visszavonult 32 éves Pichon a visszatérését tervezi. Ez akkor csak pletykának tűnt, hiszen az elmúlt két évben Pichon már fő állású enduros lett és úgy lehetett vélni, hogy a KTM-mel az enduro világbajnokságba is felköltözik 2009-ben. De egy interjú tényleg alátámasztotta a szóbeszédnek tűnő híreket. A neves francia szaklapnak, a Moto Verte-nek adott nyilatkozatában Pichon elmondta, hogy 2009-ben igenis visszatér és az MX3-ban fog motorozni. Méghozzá Hondával, amellyel utoljára 2005-ben húzta a gázt az MX1-ben.



    Pichon bejelentése szenzáció. És nem elsősorban azért, mert az elmúlt két szezonban már sikeres enduros vált belőle – tavaly francia bajnok lett az E2-ben, idén is a bajnoki címért küzd, míg idén már nyert az enduro vb-n is. Hanem azért, ahogyan elhagyta a motokrossz vb-t, illetve a betegsége miatt. Pichon sosem volt egyszerű ember, de 2003 óta nagyon sok problémája volt. A 2001-es és a 2002-es 250-es világbajnok állandóan frusztrálva volt, hiszen 2003 és 2006 között nem bírt a belga Stefan Evertscel. 2003-ban viták után elhagyta a Suzukit, aztán két év után felállt az olasz Honda Martintól is, míg 2006-ban nem is versenyzett a gyári KTM csapatban. Pichon hangulatember volt, ráadásul egy vírusos megbetegedés is betett neki. A Pfeiffer-féle mirigyláz, vagy másképpen a csókbetegség, ami miatt 2006. júniusában hátat fordított a krossz vb-nek. Aztán 2007-ben elindult az MX3 idénynyitóján Franciaországban, de a kettős diadala ellenére határozottan kijelentette, hogy a vb számára már véget ért mindörökre. Nos ez a mindörökre 2008. október elejéig tartott Pichon számára, aki 37 nagydíjgyőzelmet szerzett a krossz vb-n. A vb szervezői nagyon örülhetnek, hiszen Pichon révén nőni fog az MX3 rangja – az MX1-hez és az MX2-höz képest az MX3 mindig is másodrangú volt. Míg a szurkolók abban bíznak, hogy Pichon tényleg komolyan fogja venni az MX3-at és pár nagydíj után nem fog hátat fordítani az egésznek. Jó lenne, ha újra láthatnánk azt a Rakétát, amely 2001-ben és 2002-ben folyamatosan szárnyalt!






A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár