hirdetés
2009-09-07 15:29:03 , Írta: zotya13
Bookmark and Share

A Balatonring Team magyar pilótája az utolsó kör második felében előzte meg Axel Ponst és így szerzett pontot.

hirdetés
Hihetetlen izgalmakat hozott a 250 köbcentis kategória versenye a San Marinó-i Nagydíjon. A futamot végül Hector Barbera nyerte meg a hazai kedvenc Mattia Pasini előtt. A kiélezett küzdelmet az is jelzi, hogy a spanyol mindössze négy századmásodperccel előzte meg olasz vetélytársát a befutónál. Barbera ezzel idénybeli második győzelmét aratta. A harmadik helyért is ádáz csata folyt a két éllovas, Aojama Hirosi és Alvaro Bautista között. Ezt a párharcot a spanyol nyerte meg, amellyel 13 pontra csökkentette hátrányát a japán vb-pontversenyvezetővel szemben.



A Balatonring Team fiatal magyar versenyzője, Németh Balázs remek versenyt futott Misanóban és végül a 15. helyen zárt, amely egy világbajnoki pontot ért. A tehetséges pilóta eddig kétszer járt ezen a pályán, és eddig mind a kétszer elesett rajta, ám most kiváló versenyt bemutatva végzett pontszerző helyen a hihetetlenül erős negyedliteres mezőnyben. Pedig nem úgy indult a futam, ahogy Németh Balázs elképzelte: a rajtnál összeakadt egyik versenyzőtársával, ezért el kellett vennie a kezét a gázkarról. A magyar versenyző több helyet visszacsúszott, de nem adta fel, megkezdte a felzárkózást, megelőzött egy-két embert, és elkezdte üldözni az első tizenöt pilótát. A futam vége felé a csapattól megtudta, hogy csak egy helyre van a pontszerzéstől, ezért elkezdett még nagyobb tempót diktálni, és az utolsó kör második felében sikerült megelőznie Axel Ponst, és végül a 15. helyen zárt. Németh Balázs idén másodszor szerzett pontot világbajnoki futamon, korábban ez a bravúr Brnóban sikerült neki, ahol a 14. helyen zárt.

Németh Balázs nyilatkozata:„Nagyon örülök, hogy ismét sikerült pontszerző helyen végeznem. A rajt nem úgy sikerült, ahogy elterveztük: összeakadtam az egyik versenyzővel, aki a könyökével meglökte a kormányomat, ezért el kellett vennem a kezem a gázról, és több helyet visszaestem. Ezután sikerült feljönnöm, megelőztem egy-két embert, és megkezdtem a felzárkózást. A verseny közepén ismét kiestem a ritmusból, mert pont előttem történt egy baleset. A futam végén szólt a csapatom, hogy csak egy helyre vagyok a pontszerzéstől, ezért elkezdtem gyorsabb tempót diktálni. Az utolsó kör második felében aztán sikerült megelőznöm Axel Ponst, és végül tizenötödik lettem. A következő verseny Estorilban lesz, ezt a pályát nem ismerem, így videózással és a pálya vonalvezetésének tanulmányozásával próbálom megismerni ezt az aszfaltcsíkot.”

Címkék:  nemeth balazs , misano , balatonring team




A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár