hirdetés
2010-10-27 17:18:11 , Írta: Szabó Zotlán
Bookmark and Share

A következő modellévre az RSV4 speciális kiadása érkezik, kipörgésgátlóval, gyorsváltóval, és wheelie kontrollal felszerelve.

hirdetés
Az Aprilia a versenypályák szerelmeseinek kedveskedik 2011-es újdonságával a RSV4 ARPC-vel (Aprilia Performance Ride Control). A hangzatos név nem jelent mást, mint hogy az RSV4-et felszerelték egy rakás, a versenysportban fejlesztett és használt elektronikus kütyüvel.

Motorok Aprilia RSV4 RPC Factory
További képek a galériában

Lássuk mik ezek! Először is a limitált kiadás kipörgésgátlót kapott, amelyet nyolc különböző beállítással lehet használni, a választás a bal kormányvégről lehetséges. A kipörgés gátló rendszer érdekessége, hogy míg általában ezek egy adott típusú és méretű gumira vannak optimalizálva, az Aprilia szerkezete önszabályozó, így nyugodtan csereberélhetjük a gumiabroncsot, amire valószínűleg szükség is lesz, hiszen az RSV4 RPC 200-as gumikkal érkezik.

Motorok Aprilia RSV4 RPC Factory
A kipörgésgátló a bal kormányvégről szabályozható

Komoly segítség lehet a pályahasználat során a wheelie kontrol, amely észleli, ha az első kerék elhagyja az aszfaltot, és visszavesz a motor nyomatékából. Szintén a pályahasználatot segíti a gyorsváltó, amelyet használva, váltáskor nem kell kuplungolni, de a gázkart sem kell visszaengedni, így villámgyorsan gangolhatunk. Az igazi megszállottaknak még egy csemegét rejtettek a motorba, az ALC (Aprilia Launch Control) indulássegítő elektronikát. A lényege, hogy bekapcsolása után teljes gázállásnál engedhetjük ki a kuplungot, és az elektronika mind a kipörgésgátlót, mind a kerekezés szabályozót aktiválja. Így nincs más dolga a pilótának, mint váltogatni, és élvezni az elérhető legjobb gyorsulást.



Az RSV4 speciális kiadásának műszerfala is két állásba állítható, attól függően, hogy versenypályán vagy közúton vagyunk, más-más információt jelez ki. Ezeket mi mással fejelhette volna meg az Aprilia, mint a karbon idomokkal, a teljesen állítható Öhlins rugóstagokkal és a Brembo fékeivel.

Címkék:  aprilia , rsv4 , rsv4 rpc factory




2010-11-01 15:17:54

Brutál hangja lett

2010-10-29 09:01:51

Jaja, úgyis ez van benne a rehab programomban....))

2010-10-29 06:33:54

Vagy kötögetnél csendesen . . . . .

2010-10-28 08:08:10

Ez a motor már szinte magától megy, csak ülnék rajta és nézelődnék...

2010-10-27 21:25:03

Nem lennék a hatósugaradban, amikor elszabadulnak a lovacskák

2010-10-27 20:24:38

Állat! Egyszer szívesen kimennék egy versenypályára zúzni egy kicsit, és azt hiszem sikerülne is...

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár