hirdetés
2009-01-29 09:30:30 , Írta: zotya13
Bookmark and Share

Véget értek a tesztek Jerezben.  Világbajnok motorosunk elégedett az elmúlt három nap eredményeivel.

hirdetés
Kemény munka áll a csapat mögött, melynek során igyekeztek a maximumot kihozni a motorból a különböző beállítások segítségével. Mivel Gábor két hónap kihagyás után ült újra az új 250cc-s motor nyergébe, mely a szerelők számára is új kihívásokat jelent, az elmúlt három nap remek lehetőséget biztosított a megfelelő paraméterek kitapasztalására. A tegnapi napon a keddihoz képest 1 tized mp-el jobb időt futott, annak ellenére, hogy a délelőtthöz képest a pályán uralkodó körülmények délutánra rosszabbra fordultak. Az időjárás viszontagságainak következtében a pálya tapadása délutánra romlott, ami nagyobb igénybevételt jelentett mind Gábor, mind pedig a motor számára, hiszen a hosszabb féktávok nem kedveztek az egyébként még érzékeny csuklójának. Ettől eltekintve Talma kondíciója kiváló, hiszen a teszteket egy komoly fizikai felkészülés előzte meg. Most két nap pihenő következik, a hétvégén pedig Valenciában folytatódnak a tesztelések.



„Nagyon elégedett vagyok az eredményekkel. Már sikerült nagyjából kitapasztalnunk a motor adottságait, ami tovább segíti a munkát a még jobb eredmény elérésében.  Ugyanilyen lendülettel készülök a valenciai tesztelésre. Nagyon tudatosan dolgozunk, a hangsúly most nem a köridőkön van, hanem elsősorban a tapasztalatszerzésen, hogy a versenyeken a lehető legjobb formámat tudjam hozni. A tesztelés minden percét élveztem, a csapat is és én is nyugodtak vagyunk a továbbiakat illetően.”

A mai nap eredményei:
1.       Bautista               1:43:488 52 kör
2.       DiMeglio               1:44:021 40 kör
3.       Aoyama               1:44:264 85 kör
4.       Talmácsi              1:44:266 48 kör





A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

hirdetés
Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Suzuki DL650 V-Strom Aprilia SR 50 LC - 1997 Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Suzuki SV650 2003- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Yamaha TDM850 1996- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Kawasaki Ninja 250 R Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Kawasaki ZX-10R Suzuki GSX-R600 2006-2007 BMW R 1200 GS 2010 Honda VTX 1800 Triumph Tiger 1050 BMW S 1000 RR 2010 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 Honda Hornet 600 Yamaha XJ6 Diversion 2009 Suzuki Intruder C 1800 R Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha SR125 1997- Yamaha XJ6 2009 Suzuki B-King Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki GSR750
És ezt olvasta már?Bezár