hirdetés
2009-01-28 09:18:49 , Írta: zotya13
Bookmark and Share

A sok munka meghozta gyümölcsét, sikerülült olyan beállítást találni, melynek köszönhetően Talma tegnap a harmadik helyen végzett.

hirdetés


Ami az időjárást illeti, a hosszantartó napsütésnek köszönhetően az aszfalt hőmérséklete 21 fok volt. A kisebb széllökésektől eltekintve a 16 fokos levegő kiváló körülményeket biztosított. A tegnapi nap összességében jobban zárult, mint a hétfői. Amellett, hogy a részidőn is sikerült javítani a korábbi tesztekhez képest, sikerült olyan beállításokat találni, ami jobb teljesítményt hozott ki Gáborból és a motorból egyaránt.  Technikai szempontból tegnap már kevesebbet használta a kipörgésgátlót, még inkább hagyatkozva a motor és a pálya összhangjára. Ráadásul többet csúsztatta a motort, ami a későbbiekben leleményesebb vezetési stílust tesz lehetővé. Ez hosszú távon a versenyek kimenetele szempontjából fontos taktikai eszköz lehet. Még egy nap van hátra a jerezi tesztekből, de Gábor és csapata egyre bizakodóbban tekintenek a jövőbe.



"Ma kifejezetten jó formában voltam, szerencsére az időjárás is segítségünkre volt. A motor beállításai egyre jobbak, és ennek köszönhetően én is jobban érzem a 250cc motor nyújtotta lehetőségeket, amiket igyekszem maximálisan kihasználni. A kezem a féktávok miatt sajnos a mai nap végére is eléggé elfáradt, így ismét jelentkeztem dr. Costánál. Mindent egybe vetve: a jelenlegi harmadik helyezésem tovább erősít abban, hogy jó úton járunk. Most elsősorban arra törekszünk, hogy megtaláljuk a számomra legmegfelelőbb beállításokat.” - nyilatkozta Talma

 Bautista  1.43.673  54 kör
 Aoyama  1.44.201  52 kör
 Talmácsi  1.44.387  49 kör
 Di Meglio  1.44.468  49 kör
 Luthi  1.44.733  79 kör





A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár