hirdetés
2009-07-20 15:53:24 , Írta: zotya13
Bookmark and Share

Talma megszerezte első világbajnoki pontjait a királykategóriában a hétvégi sachsenringi versenyen.

hirdetés
Spanyol diadalmenet
A 125 cm3-es kategóriában tartoltak a spanyolok, az első helyet szerezték meg. Közülük is a legjobb eredményt Julián Simón szerezte meg, így idén másodszor állhatott fel a dobogó legfelső fokára. Simón már a versenytáv felénél elkezdte a lekörözéseket, és magabiztosan nyert mintegy 5 másodperces előnnyel. A második helyen a csapattárs Sergio Gadea, a harmadik helyen a derbis Joan Olive érkezett be.



A negyedikként befutott Nico Terol ért célba aki sokáig magabiztosan őrizte második helyét, ám a verseny végére lelassult. A verseny legnagyobb vesztese Marc Marquez, aki a harmadik helyről az utolsó kör utolsó kanyarjában bukott, és végül a 16. helyen futott be.



Dupla rajt
Míg a 125-ösökre még a nap sütött a német nagydíj versenynapján, a 250-esek rajtjára éppen beborult az ég. A pálya ugyan még száraz volt, ezért ennek megfelelően gumizták fel a gépeket. A rövid, viszont nagyon kanyargós Sachsenring leginkább ennek a kategóriának fekszik, már a rajtot követően látszott, hogy nagyon bevállalós mezőny állt össze idén. Az első kanyarban a thai Wilairot bukása kavarta meg a felállást, két pilótát rántva magával a romlásba, köztük Tóth Imit is, de szerencsére a magyar versenyző gyorsan felpattant, és folytatni tudta a versenyt. Ugyan nem sokáig, mert az esőfelhők eleresztették magukat, ezért leintették a versenyt. Ki így, ki úgy készült a vizessé nyilvánított futamra, lényegében a gumiválasztással dőlt el a későbbi sorrend is, mert a tréfás kedvű időjárás a második rajt pillanatában úgy határozott, hogy itt mégsem lesz eső.

A második rajtot követően Debon, Simoncelli, Faubel és Aoyama sorrend alakul ki, utóbbiak kemény harcában gyönyörködhettünk a harmadik helyért, majd a tavalyi világbajnok vette kezébe a dolgokat, és Debont legyűrve az élre állt. Közben bejelenti dobogós igényét Barbera és Pasini is, a Team Tóth versenyzője rossz rajtja után az ötödik helyig küzdötte fel magát, de sajnos hibázott, és az egyik kanyarban kicsúszott. A verseny végére már csak a harmadik hely volt kérdéses, végül Simoncelli, Debon, Bautista, Aoyama, Barbera sorrendben lengett a zászló.



A Balaton Team helyettesítő pilótája, Espargaro a 7., Tóth Imre a 18. helyen ért be. A világbajnokságot továbbra is a hondás Aoyama vezeti.


Yamaha csata
A Doktornak ezúttal sem piros bársonyszőnyeg vezetett a győzelemig, hiszen csapattársa Jorge Lorebzo, végig ott loholt mögötte, és így bár csak egytized másodperccel lemaradva, de másodikként ért át a célvonalon. A Honda versenyzője Dani Pedrosa ismét nagyot alakított, a nyolcadik helyről rajtolva harcolta ki magának a dobogós helyezést. A első körökben vezető Casey Stoner kondíciójával ezúttal nem volt gond, és sokáig úgy tűnt, hogy a győzelemért harcol majd. Ám öt körrel a vége előtt Padrosa megelőzte.



A királykategória egyetlen magyar indulója, Talmácsi Gábor a 15. helyet szerezte meg és ezzel begyűjtötte élete első világbajnoki pontját ebben a kategóriában.

Ön hogyan értékeli Talmácsi Gábor eddigi szereplését a MotoGp-ben?





A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár