hirdetés
2008-12-22 09:23:39 , Írta: Hegyi András
Bookmark and Share

A MotoGP-ben 2008-ban kötelező volt a Yamaha gyári csapatát egy fallal szétválasztani, hiszen Valentino Rossi Bridgestone, Jorge Lorenzo Michelin gumit használt. 2009-től ugyebár már csak a Bridgestone lesz az egyedüli gumiszállító, ám a fal Rossi kérésére továbbra is megmarad.

hirdetés

    A Yamahának nagyon fontos Lorenzo. A Yamaha már a vb befejezése után elkezdte azokat a tárgyalásokat, amelyek arra irányulnak, hogy a kétszeres világbajnok minél hamarabb egy újabb kétéves szerződést írjon alá a márkához. A Yamaha már találkozott Lorenzo új menedzserével, a labdarúgásból érkező Ramon Sostresszel, hiszen a háromhangvillások vezetői azt akarják, hogy Lorenzo már a 2009-es vb előtt megkösse az újabb szerződését 2011-ig. Lorenzo ennek ellenére mégis csak második számú motoros Valentino Rossi után a Yamahánál. Hiszen Rossi akarata az, ami számít! Lorenzo szerette volna, ha megszűnik a fal közte és a Doktor között, azonban ezt kategorikusan elutasította a nyolcszoros világbajnok. Teljesen érthető módon.


Rossi és Lorenzo - továbbra is fal lesz közöttük

    A 2008-as vb előtt Rossi hat dolgot követelt meg a Yamahától. Az egyik követelése az volt, hogy a Yamahán belül mindenképpen válasszák el mindenkitől. Azaz legyen teljesen önálló csapata a gyári alakulaton belül, Lorenzo kerüljön teljesen külön boxba, míg egyetlen yamahás se férhessen hozzá a beállítási adataihoz. A Yamaha teljesítette Rossi összes követelését, a végeredményt pedig mindnyájan tudjuk. Rossi 2005 után újra a világ legjobbja lett. Rossinak emiatt esze ágában sincs módosítani a 2008-as helyzetén a Yamahán belül! Hiába használ a MotoGP-ben már mindenki azonos Bridgestone gumikat, hiába dolgozik ugyanaz a Bridgestone mérnök Rossival és Lorenzoval, Rossi nem akar közösködni csapattársával. A Doktor nagyon jól tudja, hogy Lorenzo az egyik legnagyobb riválisa, akinek nagyon nagy szüksége lenne az információcserére, hiszen egy év hátrányban van a Bridgestone használatának a tekintetében. A fal tehát marad Rossi követelésére.

    A Rossi-Lorenzo ellentét egyébként már akkor elkezdődött, amikor a Yamaha 2006-ban kinézte magának a fiatal spanyolt. Rossi egyáltalán nem akarta magának csapattársnak Lorenzot. Rossi az amerikai Colin Edwardsban bízott meg, azonban a Yamaha mindenképpen fiatalítani akart. A legnagyobb valószínűség szerint Rossit és Lorenzot tehát mindig egy fal fogja elválasztani!




A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár