hirdetés
2010-01-16 08:00:00 , Írta: zotya13
Bookmark and Share

Ismét Big Bang blokkot készített a Ducati, idei MotoGP gépéhez a Desmosedici GP10-hez.

hirdetés
Hivatalosan is bemutatkozott a Ducati Marlboro team idei, MotoGP sorozatban induló versenygépe a Desmosedici GP10. Az olaszok több ponton is alaposan továbbfejlesztették Nicky Hayden és Casey Stoner motorját és a héten tartott hivatalos bemutatón felfedték az idei fejlesztések főbb irányvonalait is.

Motorok Ducati GP10

A részben újratervezett váztól természetesen biztosabb talajkapcsolatot és kiszámíthatóbb irányíthatóságot várnak, a Forma1 dizájner guru, Alan Jenkins által tervezett idomzat pedig áramvonalasabb, és hatékonyabb hőelvezetést biztosít a szintén teljesen új, nyolcszáz köbcentis, V4-es motorblokknak.

Motorok Ducati GP10

A 2005-ben és 2006-ban induló ezres Desmosedicihez hasonlóan ismét a Big Bang gyújtási sorrendű hajtóművet egyébként nem csak ütőképesebbé kellett tennie a Ducati Corse mérnökeinek. Nagyon fontos volt az élettartam jelentős növelése és a megbízhatóság fokozása is, hiszen az idei évtől a csapatok a korábbi tizennyolc helyett, csupán hat motorblokkal gazdálkodhatnak pilótánként, vagyis egy egységnek több versenyhétvégét is ki kell bírnia.

Motorok Ducati GP10

Az első nem hivatalos teszteken jól teljesített a GP10, a gyáriak szerint a gép felülmúlja majd elődjét, de hogy a várakozások élesben beigazolódnak-e azt a lelátók népe teljes bizonyossággal csak Április 11-én döntheti majd el, amikor Katarban először áll rajthoz a MotoGP idei mezőnye.

Címkék:  ducati , gp10 , motogp




2010-01-30 16:54:17

Szerintem nagyon szép lett a hátulja,az a pufó eszméletlen jó!

2010-01-29 20:59:57

ha v4-es ha nem a hátulja akkor sem szép

2010-01-21 13:17:56

Minden versenymotor jól néz ki, mert funkcionálisak. Ez pedig külön műalkotás mellé, a V4-es blokkot meg még az asztalomra is kitenném dísznek.

2010-01-17 17:42:21

jaja, mintha egy sugárhajtású gép csöve lenne!

2010-01-16 22:06:44

Ja, kemény. Ez már nem is kipufogó cső, hanem kipufogó kémény!

2010-01-16 14:46:38

szerintem randa
remélem Rossinak nem sokat kell hátúlról nézni még megutálná a motorokat

2010-01-16 13:21:10

Nemrossz, nemrossz! De kíváncsi lennék a többi gyár milyen újdonságokkal rukkol elő!

2010-01-16 12:07:19

Úgy néz ki, mintha egy Liaz csövet illesztettek volna az idomba!
Amúgy nem annyira csúnya, de itt nem is ez a lényeg, hanem hogy alázzon !
VAJON EZ SIKERÜLNI FOG AZ IDÉN??

2010-01-16 10:57:44

Ez a kipuf nagyon kemény... biztos jó is lesz.

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár