hirdetés
2008-11-13 10:34:53 , Írta: Motorrevü
Bookmark and Share

Csodálatos helyszínen, az Uránia moziban került sor az idei, immár harmadik MotoGP könyv bemutatójára. A magyar gyorsasági motorsport színe-java megjelent a moziban.

hirdetés

    Közel 250 vendég, sajtós és barát volt kíváncsi az eseményre. A könyv délután négy órakor érkezett meg a helyszínre, egyenesen a Pauker nyomdából. Az est házigazdája Nacsa Olivér volt, aki köztudottan nagy motorsport rajongó és az írónő, Budur Gabriella jóbarátja.



Nacsa Olivér:
„Csodálatos ez a  helyszín, remek választás volt az Uránia mozi. A könyv gyönyörű és biztos, hogy a tartalom is legalább annyira érdekes, mint a korábbi két könyvé volt.”

    A bemutatót Talmácsi Gergő által rendezett rövidfilmek színesítették. A megnyitót a tavalyi év összefoglalójával kezdték a szervezők pontosan ott, ahol a tavalyi év befejeződött. Ezt követően a színpadon először Győrfi Alennel beszélt a házigazda.

Győrfi Alen:
„Számomra teljes meglepetés volt a könyv. Amikor elkészültek belőle a belső oldalak, Gabi megszerette volna mutatni, de nem akartam látni csak az egész könyvet. A korábbi két könyvet is kiolvastam és számomra is rengeteg új infóval szolgált. Örülök, hogy rólam is van benne szó, mert így amit elértem annak biztosan marad nyoma és ráadásul a családom segítségéről és támogatásáról is megemlékezett Gabi. A vendégek nagyon jófejek voltak. Volt, aki még a személyi igazolványát is aláíratta velünk.”



Tóth Imre:
„Én minden évben örülök, hogy itt lehetek a könyvbemutatón. Ha lesz 2009-es arra is szeretnék jönni.-mondta nevetve Tóth Imre. Annak külön örülök, hogy apu kapta az egyik Életek másodpercekért díjat. Rengeteget dolgozik a csapattal és Gabinak köszönhetően végre az ő munkáját is díjazták, ami nagyon fontos és nagyon örülök neki.”



Talmácsi Gábor:
„Gabit mindenki szereti kint a világbajnokságon. Keményen dolgozik és mindig mindenhol ott van. A mi vagyis a magyarok esetében pedig ott, ahol a legnagyobb szükség van rá. Gratulálok neki a könyvhöz, mert tudom, hogy rengeteget dolgozott vele. Malajziában egy szállodában laktunk és az egyik nap találkoztunk. Gabi rettenetesen fáradt volt, az asztalán kávés csészék sorakoztak.  Ennek ellenére az első kérdése az volt, hogy vagyok Ausztrália után.”

A műsor végén átadásra kerültek az idei Életek másodpercekért díjak.

Budur Gabriella:
„Ezt a díjat tavaly hívtam életre. Azok előtt szeretnék tisztelegni, akik rengeteget dolgoztak a hazai motorsportért a pályán és a háttérben. Tavaly Talmácsi Gábor, Tóth Imre és Hector Barbera kapták a díjakat. Idén Id. Tóth Imre, aki a Team Toth fejeként óriási sikereket ért el a világbajnokságon. Stefano Favaro, Talma menedzserének munkáját sem lehet megkérdőjelezni. Bekó Alexandra 12 éves motorversenyző és már a Német bajnokságban is ért el sikereket. Győrfi Alen világbajnoki szerepléseiért  kapta a díjat, míg a Quaestor Utazási Iroda csapata azért, mert nagy erőfeszítéseket tettek, hogy a magyar motorsport rajongók minél közelebbről megismerhessék a sorozat résztvevőit. A könyvben megszólal Rossi, Stoner, Talmácsi, West, Di Meglio és még sorolhatnám, hiszen a szezon alatt mindenkivel beszéltem. Főmérnökök mesélnek fejlesztési gondokról, edzők mondják el, hogyan dolgoztatják meg a versenyzőket a felkészülés során. Idén sem volt hiány intrikából, veszekedésből és megkérdőjelezhető szabálymódosításokról. Aki megszólal a könyvben őszintén és egyenesen, tabuk nélkül mondja el véleményét a másikról. Bízom benne, hogy izgalmas olvasmány lesz mindenki számára. „

Az est közönségtalálkozóval folytatódott, ahol a vendégek találkozhattak a versenyzőkkel és az írónővel. Volt, aki Ceglédről jött el a budapesti helyszínre. A könyvet a héten már minden könyvesboltban vagy a www.motogpkonyv.hu oldalon  lehet megvásárolni.






A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár