hirdetés
2010-03-29 13:38:29 , Írta: zotya13
Bookmark and Share

Gyönyörű napsütésben motorozhatott a Gyorsasági Motoros Világbajnokság 125 és Moto2-es mezőnye Andalúzia szívében.

hirdetés
Tegnap hat órán át közösen körözött a két kategória, majd mindkét társaság egy-egy órára egyedül maradt a jerezi aszfaltcsíkon. Talmácsi Gábor csapata nagy változtatásokat végzett el a magyar versenyző motorján ma reggelre. A váltó és geometria beállításai újultak meg, hogy az eddig tapasztalt problémák megszűnjenek. Talmának meggyűlt a baja a technikával, hiszen volt, hogy egy kábel elszakadt egy gyors körön.



A magyar világbajnokot nem vetették vissza ezek az események. A közös edzés alatt Gábor hetvenegy kört teljesített, és 1’45.542 volt a legjobbja. Az egy órás időmérő jellegű edzésen Talma még lecsípett néhány tizedet, és 1’45.286-os idejével a tízedik helyen végzett.

Ezen a tréningen a versenyzők nem könnyítették meg egymás dolgát sem, hiszen sokan csak vártak a gyors pilótákra, hogy mögöttük menjenek egy jó mért kört. A mai záró napon a csapat tovább próbálgatja a beállításokat, a cél a motor behangolása a szezonnyitó katari nagydíjra.



Talmácsi Gábor tegnapi nyilatkozata:
„Nehéz nap volt a mai, összesen hetvenegy kört motoroztam. Sikerült előre lépnünk, és holnap folytatjuk a munkát, van még néhány beállítás, amit még nem próbáltunk. Holnap további fejlődést várok, hiszen ez az utolsó napunk a világbajnokság előtt. Édesapám is nézi a kanyarokban, hogy hol lehet még csiszolni, sokat segítenek a tanácsai.”

Címkék:  motogp , moto2 , talmácsi gábor




2010-04-02 13:33:51

jajjdevárom már

2010-03-30 19:32:04

ha már az elsö tizben küzdene az tuti jó lenne, ha az első ötben az meg nagyon tuti jó lenne

2010-03-30 18:36:26

Több, mint hetven kör. Ez már magában is teljesítmény.
Reméljük beérik a próbálkozás, és összeszoknak rendesen.

Nem az első versenyen kell megmutatni, inkább hozzon egy erős, jó eredményt tartósan.
Annak sokkal jobban örülnék.

Hajrá Talma!

2010-03-30 13:41:42

Azért örülnék neki, ha az idei éve jobban sikerülne, mint a tavalyi. Jót tenne az önbizalmának is.

2010-03-30 08:30:01

Volt egy osztálytársam, nem volt túlságosan agyonkvalifikálva, na ő szokott így nézni, ha kérdeztek tőle valamit

2010-03-29 17:13:37

olyan japánost
jo lenne ha szépen teljesitene Talma
jo lenne dobogos helyekért izgulni

2010-03-29 13:49:05

Reméljük megmutatja a többieknek az első versenyen, mit is tud kezdeni egy jó motorral!
A csapatfotó középső soránaban, balról a második japó versenyző érdekes arcot vág, érdemes megfigyelni

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár