hirdetés
2008-04-13 14:36:42 , Írta: Hírszerkesztő
Bookmark and Share

További újdonságok a Hondától Újabb meglepetést okozott a gyártó az új CB1000R-rel, a DN-01-gyel, valamint a Leaddel.

hirdetés

A FireBlade-alapú, radikális CB1000R a Hornet 900-at váltja le a Honda motorpalettáján. A motort a 2007-es CBR 1000 RR-ből származó 998 cm3-es, soros, négyhengeres blokk hajtja, amit természetesen áthangoltak a jobb alacsony-, és középtartomány-beli nyomatékleadásra. Ebben közrejátszanak a 36 mm átmérőjű benzinfecskendezők (az RR-ben 46 mm-es). Továbbá minden henger független gyújtással és üzemanyag beállítással rendelkezik, amik a lineáris teljesítményleadást eredményeznek. A CB1000R a 2007-es Hornet 600 alumínium gerincvázát kapta meg, de ez önmagában kevés lett volna, így a szükgséges helyeken megerősítették. A fordított villák viszont a 2008-as Blade-ről származnak. A fékrendszer darabonként 4 dugattyús, radiális felfogatású Tokico nyergekből áll, amik 310 mm-es tárcsákba szorítják a betéteket, de lesz egy ABS-es verzió is, ami 3 dugattyús Nissin nyergekkel és a Honda CBS rendszerével fog dolgozni.

Honda CB1000R

Egyszerűen brutális




A DN-01-et immár nem koncepció motorként, hanem hivatalos európai modellként mutatták be. Ebben a motorban lesz először megtalálható a Honda emberbarát (Human-Friendly Transmission - HFT) váltórendszere, ami egy hidraulikus CVT-váltó. Ezt a motort egy kéthengeres, V elrendezésű, kb. 55 lóerős blokk fogja hajtani, ami a Deauville-ből származik. A vázt úgy tervezték, hogy kényelmes üléspozicíót és könnyű vezethetőséget adjon a pilótának. Az ülésmagasság mindössze 690 mm. A lábtartókat előre helyezték és a kormányt hátrahúzták a kényelem jegyében.

Honda DN-01

Könnyű kezelhetőségre és kényelemre hangolva



A Leadet többek között az új környezetvédelmi szabályok miatt frissítették. A korábbi léghűtéses, 100 cm3-es blokk helyett immár 108 cm3-es, vízhűtéses, egyhengeres, négyűtemű, benzinbefecskendezéses blokk gondoskodik az emissziós értékek betartásáról. A nagyobb airboxnak, az új kipufogórendszernek és a modern motorvezérlésnek köszönhetően csendesebb működésűvé vált a robogó. A hűtőt a blokk oldalára helyezeték úgy, mint a Zoomer 50 esetében. A motort már csak önindítóval lehet életre kelteni, berúgókart nem is találunk rajta. Külsőre keskenyebb és hosszabb lett, formáit a nagyobb Honda robogókhoz igazították. Nagyobb benzintankot találhatunk a lábtartó rész alatt. 12"-os alumínium felnikkel láttál el és a biztonságot tovább növelték kombinált fékrendszerrel, ami az első fék működtetésekor a hátsó fékre is juttat fékerőt.

Honda Lead

Tisztább üzemű és biztonságosabb lett




A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár