hirdetés
2010-11-02 15:21:03 , Írta: Szabó Zoltán
Bookmark and Share

Egy évvel a dupla vezérműtengelyes GS és RT modellek bemutatása után a sorozat utolsó tagja, az R1200R is megkapta a fejlesztést.

hirdetés
Pontosan egy évvel ezelőtt mutatta be a BMW az R1200GS és R1200RT modellek új generációját, amelyekben az addigi egy helyett már két vezérműtengely mozgatta a szelepeket. Akkor úgy tűnt, hogy a sorozat utolsó eleméről az R1200R-ről a bajor gyártó alaposan megfeledkezett. Az akkor elmaradt fejlesztés azonban utolérte a BMW roadsterét, sőt rögtön két változatot készítettek belőle, az alapmodell mellett debütál a Classic is.

Motorok BMW R 1200 R 2011
A megújult R 1200 R - További fotók a képre kattintva

A két vezérműtengelynek köszönhetően a roadster megizmosodva vág neki a következő évnek, teljesítménye 110 lóerőre, nyomatéka 119 Nm-re, a maximális fordulatszám pedig 8000-ről 8500-ra növekedett. A motorblokkon kívül alig pár módosítás történt. A kipufogó dob rövidebb és sportosabb lett, és a műszerfal is átesett egy enyhe ráncfelvarráson, valamint új könnyűfém ötvözet felniket találunk az R1200R-en.

Motorok BMW R 1200 R Classic 2011
Az alapmodell mellett érkezik az R 1200 R Classic is

A már említett második, Classic névre keresztelt modell fűzött felnijeiben, krómozott kiegészítőiben és fényezésében különbözik az alapmodelltől.

Címkék:  bmw , r 1200 , r 1200 r , r 1200 r classic




2010-11-09 06:54:49

Jó ez, higgyétek el! Főleg hidegebb napokon! Szépen ráteszed a kiccsimmádat a hengerfejre, s van talpfűtésed! Na? Az extralistán miért is nincs rajta?

2010-11-07 16:53:09

de imádom a széles,füzött felniket!Megkoronázzák a motort!Amúgy nekem is tetszenek,de annyi rosszat hallok róluk....meg szerinteem túl nagy,és nehéz....

2010-11-07 11:17:24

Ez a boxer motor olyan nekem mint egy pláza cica... Nem tudom elképzelni hosszab távon, de meghajtanám az biztos... Aztán kitudja...

2010-11-03 20:27:16

Az, hogy nem fordított a villa, ugye csak poénnak szántad? Mert azért nem egy hagyományos teleszkópvilla van elöl.

2010-11-03 17:43:32

Nagyon szép főleg a classic, de nekem az első villa nem tetszik, de csak azért mert nem fordított.

2010-11-03 17:00:18

"én pénzt nem adnék érte az tuti nekem nem jönnek be"
De azért megnézted!
Igen is nagyon szép ,jól átgondolt motor.

2010-11-02 21:13:17

én pénzt nem adnék érte az tuti nekem nem jönnek be

2010-11-02 18:38:35

Ajjajaj, de gyönyörű motorok. Csorog a nyálam. Főleg a Classic után...

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár