hirdetés
2010-11-17 12:00:20 , Írta: Szabó Zoltán
Bookmark and Share

Talmácsi Gábor a Jack & Jones csapatában folytatja a pályafutását, a vázat a Suter szállítja.

hirdetés
Talmácsi Gábor a hétfői napon élt a Suter gyár kínálta lehetőséggel, közel 50 kört motorozott és újabb tapasztalatokat szerzett a motor tulajdonságairól, vezethetőségéről. A próba után folytatta a munkát, ezúttal már a Jack & Jones csapattal történő jövő évi szerződés volt a téma.

Bár már a valenciai verseny után is folytak a tárgyalások a felek között, végleges megállapodás mindeddig nem született. Dani Devahive csapatvezetővel végül november 15-én véglegesítették a szerződés pontjait, és megállapodtak a következő szezon folytatásáról. A Jack & Jones alakulat két versenyzőt indít a 2011-es szezonban, Talmácsi Gábor és az amerikai származású Kenny Noyes erősíti a csapatot a legjobb eredmény eléréséhez. Számos vázgyártó cég közül a csapat a Suter-t választotta a következő szezonra versenyzőinek, akiknek a legjobb csomagot vásárolták.

Dani Devahive: "Nagyon örülök, hogy megállapodtunk Gáborral a következő szezonra. Az ő munkája igencsak fontos részét képezi cégünk 2011-es sportstratégiájának. Két versenyzővel készülünk az eljövendő megmérettetésre: Kenny Noyes-szal, aki négyütemű motorok tekintetében hatalmas tapasztalattal rendelkezik, és Talmácsi Gáborral, aki több címmel és győzelemmel bizonyította tehetségét eddigi GP-karrierje alatt. Egy arany 2007-ben, két bronz 2005-ben és 2008-ban, és akkor a kilenc futamgyőzelemről még nem is beszéltünk... Teljesen biztos vagyok abban, hogy ezzel a két sráccal jó eséllyel megyünk harcba a 2011-es díjért! A 2010-es legelső Moto2 teszt tapasztalatai után 100%-kal azon vagyunk, hogy logisztikai és személyzeti fejlesztésekkel is a kitűzött sport-célokra koncentráljunk. Ráadásul a Suterrel is rendkívüli megegyezést kötöttünk. November 15-én pedig Gábor és Kenny is a motorban rejlő remek lehetőségekről nyilatkozott nekünk az első teszt után. Ez mindenképp motiváló az egész csapat számára!"

Talmácsi Gábor: "Nagy megtiszteltetés számomra a csapat felkérése és örülök, hogy a Jack & Jones alakulatnál folytathatom pályafutásom, melynek egyik tulajdonosa a neves színész, Antonio Banderas. Véleményem szerint a Suter egyik legjobb választás a következő szezonra nézve, mert technikailag az egyik legfelkészültebb gyár és további fejlesztések is várhatók. Az ellenfelek is kemény munkában lesznek a télen, ezért az ideihez hasonlóan szoros versenyekre kell készülni. Első találkozásom a motorral és a csapattal nagyon pozitív volt, már most beszéltünk a téli felkészülésről, ahol szeretném a legjobb formámat elérni a 2011-es évre. A csapat lehetőséget biztosít Barcelonában a mentális és fizikai felkészülésre, ami nagyon fontos számomra. A következő hetekben szeretnék pihenni és újult erővel megkezdeni a felkészülést."

Címkék:  moto2 , talmácsi gábor




2010-11-18 08:56:24

Ja.....ha egyszer végre eltalálják a beállításokat................

2010-11-18 03:41:35

Hajrá Talma! A technika is megbízható lesz most már reméljük!

2010-11-17 21:20:17

Még szép, hogy pozitív a hozzáállás! Zorro mindig az elesettek pártján állt.
Meg a gyorsasági nagyfőnök is magyar lett a FIM-ben - Bulcsu Rezső - így ha jót akarnak, akkor csak pozitívan Gáborral!

2010-11-17 15:19:19

jó ez a pozitiv hozzá állás. reméljük töretlen lesz a jövöév folyamán is
ha az első tizben tud motorozni folyamatosan nagy baj nem lehet

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár