hirdetés
2010-05-31 16:10:41 , Írta: zotya13
Bookmark and Share

Még az év közepén sem járunk a Kawasaki máris lerántotta leplet a 2011-es KX250F és KX450F modellekről.

hirdetés
A tavaly alaposan átdolgozott gépek idén csak kisebb fejlesztéseken estek át. A KX250F esetében ez azt jelenti, hogy a 2011-es modellen már nem találunk akkumulátort, de a befecskendező teljesen állítható, így mindenki magára szabhatja a motor viselkedését. Ezen kívül a futómű esett át komoly változáson, új a lengővilla és a központi rugóstag, valamint a új a teleszkópvilla is. Ez egy SFF rendszerű első villa (Separated Function front Fork), amiben az egyik villa a rugózásért a másik a csillapításért felel. A Kawasaki ígérete szerint a merev alumínium váz, valamint a módosítások a tavalyi modellnél nagyobb tapadást és jobb kezelhetőséget eredményeznek.

Motorok Kawasaki KX250F 2011
A 2011-es Kawasaki KX250F galériájáért kattintson a képre!

A KX450F továbbfejlesztésénél is hasonló cél lebegett a Kawasaki szemei előtt. Egy jobban kezelhető motor megalkotása. Hasonlóan a 250-es kistestvérhez a módosítások elsősorban a vázat és a futóművet értintették, de a természetesen a blokk sem maradt a tavalyi. A 450 motorblokk táplálásáról itt is befecskendező gondoskodik, amely szintén teljesen állítható. Azoknak pedig akinek a megnövekedett teljesítmény még mindig nem elegendő, a gyári tuning kittet ad a motorhoz.

Motorok Kawasaki KX450F 2011
A 2011-es Kawasaki KX450F galériájáért kattintson a képre!


Címkék:  kawasaki , kx , kx250f , kx450f , 2011




2010-06-06 20:55:21

És a Yamaha zongorája? Ezek mind így kezdték A világháború után okosak voltak és tudtak váltani. Tudnak ezek a Japánok

2010-06-04 07:08:55

Ó, a stílusváltás nem olyan nagy és misztikus dolog ám! Példának okádék ha jól tudom a Suzuki szövőgép gyártással kezdte. Azért attól elég messze van a motorkerékpár. ahhoz képest elég jól boldogulnak.

2010-06-02 08:25:44

Szerintem az már nem az ő stílusa...

2010-06-02 07:44:22

De majd fog!!! Meg láncfűrészt. . . . .

2010-06-01 22:19:31

De a Ducati nem japán és nem gyárt crossgépeket. Még

2010-06-01 19:11:02

Az hogy nekem Kawasakim van ( ami nem is zöld) csak annak tudható be, hogy így hozta a sors. És azt kell mondjam, hogy szeretem is.
Az előbbi témában viszont a pirosat kikérem magamnak a Ducati nevében!

2010-06-01 17:37:52

A narancssárgáról nekem a KTM meg a Kpm. ugrik be No meg a Qlink. A kékről Yamaha(cross/enduró), citromról a Suzuki(itt működik a kék asszociáció, de csak a gixxerekre), pirosról Honda, zöldről??? Egy nyers gyümölcs(tudom, a gyümölcs nem nyers, hanem éretlen) Tehát a nyersségről a Kawa ugrik be, ami véletlenül sem éretlen. Csak nyers. A legnyersebb a japánok közül Ezért is szeretik sokan.

2010-06-01 15:22:39

A Honda kérem motorkerékpárokat gyárt...........nem megsértődni, humor volt. De olyan dolog ez, mikor az úton feltűnik egy narancsszínű enduro, kevés valamicskét is hozzáértő ember gondolja, hogy "..áhá! Egy Suzuki..." Ha zöld, Kawa, ha kék Suzuki, ha piros...s így tovább. Hogy ezt valamikor elosztották-e egymás között, vagy csak így alakult, fene, vagy Ők tudják.

2010-06-01 12:31:35

meg akkor már át is kereszetlhetnék mondjuk Hondára nem??

2010-05-31 23:20:24

Ezzel a Kawa zölddel a sírba kergetnek, nem akarnak egy kicsit már megérni, mondjuk pirosra

2010-05-31 21:38:00

Amuká......attumlákt.....lakumátor...akkumulátor - mi ez???

2010-05-31 19:44:14

kiváncsi lennék, hogy oldották meg az idnitás akksi nélkül, hogy kezd el a szivatyú üzemanyagot táplálni???

2010-05-31 17:34:16

Én nem értek túlságosan a cross gépekhez, de miért jó, az, ha nincs benne akksi? Vagy ne gondoljak semmi ördöngösségre, csupán egy kis súlyfelesleg leadásáról van szó, mert az jól jön terepen?

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár