hirdetés
2009-02-19 14:29:53 , Írta: Hegyi András
Bookmark and Share

Hol van már az a búskomor Marco Melandri, aki padlót fogott azt követően, hogy a Kawasaki kiszállt a MotoGP-ból! A korábbi világbajnok pár nap alatt ismét vidám lett és nagyon bizakodóan néz a jövőbe. Autósként az elmúlt hétvégén meglepetést okozott a Speedcar-sorozatban. Míg reménykeltő tárgyalásokat folytat annak érdekében, hogy egy privát Kawasaki-csapattal mégis elindulhasson a MotoGP-ben.

hirdetés
Meglepetés
Marco Melandrinak sokkal kevesebb tapasztalata van az autósoknál, mint Valentino Rossinak. Ráadásul egy NASCAR-jellegű V8-as sportautóban most ült először. Ennek dacára Katarban mégis ő volt az első számú meglepetés. Nem illetődött meg a nagy nevekből álló mezőnyben, ahol számos egykori Formula-1-es sztár versenyzik. Elég megemlíteni az 1997-es kanadai világbajnok Jacques Villeneuve, a német Heinz-Harald Frentzen, a francia Jean Alesi, a brit Johnny Herbert, az olasz Gianni Morbidelli és Vitantonio Liuzzi nevét! A 2002-es 250-es világbajnok és a 2005-ös MotoGP második pedig a 620 lóerős monstrumtól sem jött zavarba. A szabadedzésen egyből a 4. hellyel nyitott. Megelőzte Villeneuve-t és Frentzent is! A rajtsorrendet eldöntő időmérőn egy hellyel hátrébb csúszott, de Morbidellit, Herbertet és Liuzzit így is maga mögé utasította. Az 1. éjszakai versenyen aztán elrontotta a startját és meg is pördült egyszer, de a 20 körös versenyben így is felzárkózott a 8. helyig.



Ez pedig azt jelentette, hogy a 2. versenyen a szabályok értelmében a pole pozícióból startolhatott! A villanyfényes viadalon pedig szenzációs volt Melandri. A 19 körös verseny 15. köréig magabiztosan vezetett! A váltó azonban megadta magát, amiért ki kellett állnia. Melandri azonban nem volt letört, hiszen tudta, hogy nem rajta múlt az, hogy nem győzhetett. A Speedcar-sorozat szervezői pedig közölték vele, hogy örömmel látnák a motorost a mezőnyben a jövőben is.

Kawasaki
Melandri az elmúlt hetek bizonytalanságai és feszültségei után végre felszabadult, mosolygós, lelkes és elégedett volt. Igaz ez a vidámság és optimizmus elsősorban amiatt alakult ki, hogy nagyon előrehaladott állapotban vannak azok a tárgyalások, amelyek révén létrejöhet egy olyan privát kawasakis csapat, amelyben Melandri is szerepelhet a MotoGP-ben.
„John Hopkinsszal ellentétben én kész vagyok akár teljesen ingyen is versenyezni a MotoGP-ben. Jelenleg nagyon sokat dolgozunk és tárgyalunk a vb-t rendező Dornával és a gyári Kawasaki-csapat egykori vezetőjével, a belga Michael Bartholemyvel azon, hogy sikerüljön egy privát kawasakis alakulatot létrehozni. Én kész vagyok akár rengeteg pénzt is belefektetni ebbe a csapatba! Emellett a csapat újjászervezésén is dolgozunk, hiszen a gyári Kawasaki csapat tagjai, szerelői szétszéledtek. A Kawasakival is felvettük már a kapcsolatot, hiszen meg kell egyeznünk a minimális fejlesztésekről, a motorok revíziójáról és az alkatrészek gyártásáról. Egyelőre csak azok a motorok léteznek, amelyekkel Olvier Jacque tesztelt Ausztráliában. A jelen állás szerint remélhetőleg a márciusi katari teszteken már ott leszek!”


Címkék:  marco melandri , speedcar




A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár