hirdetés
2009-03-31 09:23:33 , Írta: zotya13
Bookmark and Share

A Full-Gas balatonboglári üzletében megtekinthető, sőt hamarosan tesztelhető is a KTM zászlóshajója.

hirdetés
A 990 Adventure volt a KTM első túraendurója és az első komolyabb lépés az aszfaltozott utak irányába. Manapság divatos kifejezéssel "crossover vehicle„ lehetne a definíciója. Az Adventure-t úgy tervezték, hogy megállás nélkül és kompromisszumoktól mentesen lehessen vele több száz kilométert megtenni.
Ahogy a túraenduro kategorizálás mutatja, a 990 Adventure hosszú távú utakra, és minden elképzelhető útfelületen történő közlekedésre készült. Ezt a képességet négy tényező határozza meg: rugóút, hasmagasság, gumik és tömeg – a 990 Adventure a tökéletes kombinációt kínálja.



Az átdolgozott motor teljesítménye 98-ról 106/115 (R) lóerőre nőtt, de ennél sokkal fontosabb, hogy közel azonos fordulatszámnál 5 Nm-rel magasabb a nyomatékcsúcs. Ennek köszönhetően agilisabb és kedvezőbb karakterű lett a motor, sőt, jobban is gyorsul. A továbbfejlesztett befecskendezési térképnek és az optimalizált égésnek (megváltoztatott égéstér) köszönhetően alacsony fordulaton jelentős mértékben javult a motor vezethetősége, és finomabb lett a motor járása. Az új dugattyúk használatának köszönhetően kisebbek lettek az oszcilláló tömegek és ezáltal csökkentek a vibrációk. A továbbfejlesztett motorvezérlésnek és befecskendezésnek, valamint a módosított vezérműtengelyeknek és vezérműhajtásnak köszönhetően jelentősen csökkentek a terhelésváltási reakciók. Ezért jobb lett a motor viselkedése álladó gázon és alacsony fordulaton. A nyomás alatt öntött alumíniumból készült kartervédő széria felszerelés.



A Brembo fékrendszert Bosch 2-csatornás ABS-szel látták el.. Extrém terepezésnél a blokkolásgátló deaktiválható. Az acélhálós bevonatú fékcsöveknek köszönhetően állandó a nyomáspont, pontos az adagolhatóság és jók a visszajelzések. A futóműre is nagy figyelmet fordítottak, elöl 48 mm-es WP fordított teleszkópok szolgálnak, amelyek teljesen állíthatóak. A hátsó rugó előfeszítés egy kihajtható állítókerékkel szabályozható.

Bővebb információ és feliratkozás tesztelésre:

telefon: 85 550 560
mobil: 20 248 94 97 (Öreglaki István)
e-mail

Címkék:  KTM , 990 Adventure




A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár