hirdetés
2011-01-27 15:15:25 , Írta: Motorrevü
Bookmark and Share

Team Hungary Toth néven épült újjá id.Tóth Imre csapata, mely 2011-ben újult erővel és immáron tapasztalatokkal felvértezve nevezett be a Supersport Világbajnokságra.

hirdetés
A csapat felépítésében is változott, hiszen ifj.Tóth Imre mellé még egy versenyző érkezett, aki természetesen szintén egy magyar pilóta, méghozzá Németh Balázs. Balázs a korábbi években már bizonyította tehetségét, mind 2008-ban a Supersport világbajnokságon, mind a MotoGP 250cc kategóriájában.



A csapat továbbra is a Honda márka mellett döntött, ám ez úttal egy Dán műhelyt bíztak meg a motorok felkészítésével. A szerelőgárda tagjai is egytől-egyig magyarok, kivéve a telemetria mérnököt, aki olasz, és a csapat által is használt Motec elektronikára specializálódott. A motor próbája azonban a versenyzés, így teszt hiányában azokról még nem lehet objektíven nyilatkozni. A jelenleg is építés alatt álló motor az ausztrál futamot megelőző két napos teszten debütál majd.

Címkék:  supersport , team toth , németh balázs , tóth imre




2011-01-31 14:38:01

Remélem, a srácok - különösen Balázs - megmutatják ebben az igen kemény mezőnyben, hogy mit tudnak! Jó lenne őket a közepén látni, ott igen nagy a pezsgés mindig.

2011-01-29 13:47:36

Mostanság olvasod a herripottert??! Tudom, hogy nem így kell írni.

2011-01-28 20:05:39

az én szakmámban már én is letettem valamit az asztalra, meg még le is fogok. Nem így mint akit nem nevezünk a nevén

2011-01-28 11:28:16

remélem meglessz a kellő anyagi hátterük a versenyzéshez.

2011-01-28 09:03:48

Tavaly sok csalódás-átverés érte őket, amiből sokat tanulhattak és remélhetőleg idén egy erősen megalapozott motorral állnak starthoz. Igaz, tavaly volt az első szezonjuk és sok pálya ismeretlen volt számukra. Nyilvánvaló a motor nem volt versenyképes kb.30 lóerő hátrányt képtelenség kimotorozni úgy,hogy szinte semmi nem volt összhangban.
Az Angol csomag jobb volt, de a motornak az optimalizálása meghaladta a csapat képességeit (gondolok itt a motor és az elektronikai beállításokra)csapat nem tudta kihozni a csomagból a maximumot. Továbbá komoly szerelői hibák hátráltatták. Nyilván az Angolok minden adatot nem adtak át, a tutit nem lehet megvenni. Amúgy is célravezetőbb, ha az adott versenyző saját vezetési-versenyzési stílusa után mennek a mérnökök, hiszen az egész a harmóniáról szól.

Sok sikert!!!

2011-01-28 08:42:52

Szeretném, hogy sikerüljön nekik, de tartok tőle, hogy afféle magyar narancs lesz ez is...

2011-01-27 21:45:12

hajra sracok,mindent bele.Na-na" Ő"már valamit úgymond letett az asztalra!De te kedves frazer barátom?

2011-01-27 20:44:31

lesz legalább két magyar versenyző akiknek van motorjuk
nem úgy mint tudjuk kinek

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár