hirdetés
2009-10-08 15:51:35 , Írta: kego
Bookmark and Share

Sokáig hergelték a világot, de a Honda végre bemutatta 2010-es csúcsmodelljét, a VFR1200F-et.

hirdetés
A lassacskán csorgatott műszaki információk és felbukkanó kémfotók után végre megjelentek a hivatalos képek és technikai adatok a Honda régóta várt 1237 cm3-es V4-es modelljéről. Az újdonság számára egy teljesen új motorkategóriát teremtett a japán gyár, a VFR1200F a RoadSport modellek első tagját tisztelhetjük. A tavaly ősszel Milánóban bemutatott koncepciómodell vonalait nyomokban visszaköszönnek, (a részletekért tekintsék meg képgalériánkat), de a legtöbb nyalánkságot mégis a blokk tartogatja.

Motorok Honda VFR1200 2010

A szokásos DOHC megoldás helyett a CRF krosszmotorok egy vezérműtengelyes UNICAM vezérlését választották, hasonlóan felrúgja a V4-es hagyományokat a 90 helyett 76 fokos hengerszöget alkalmazva. A blokkban nincs kiegyenlítő tengely, helyette a hajtáslánc kapott csillapító egységeket a nem kívánt vibrációk kiküszöbölésére. Az üzemanyag adagolása elektronikus történik, míg a motorkerékpárok esetében elsőként a VFR1200F-ben találkozhatunk dupla kuplungos váltóval, bár ez a lehetőség opciós, az alapváltozat hagyományos, hatfokozatú váltóval készül, de a nyomaték kezeléséhez csúszó kuplungot fejlesztett ki a Honda. A véghajtás kardántengellyel történik, a gyár szerint ez már a kardánhajtások új generációja, sokkal közvetlenebbül juttatja el a blokk erejét a hátsó kerékhez.

Motorok Honda VFR1200 2010

És még néhány számadat ízelítőül: A VFR 172 LE-s csúcsteljesítményét 10000 1/min-nél adja le, nyomatékmaximuma 129 Nm, amelynek 90%-a már 4000-es percenkénti fordulaton a pilóta rendelkezésére áll. Menetkész tömege 267 kilogramm, ami első hallásra igen jelentős, míg 18,5 literes tankjához 300 kilométeres hatótávolságot ad meg a gyár.

Motorok Honda VFR1200 2010

A jó hír, hogy a 2010-es VFR1200F első példányai már év elején megérkeznek hazánkba.

Címkék:  honda , vfr1200f , vfr , v4 , 2010




2009-11-26 18:00:05

A forma eléggé megosztja a közönséget. Még saját magamat is. Eyik fotón tetszik, a másikon pedig nagyon nem. Bár biztos megbarátkoznék vele, ha egész nap a műszerfalat meg a tankot bámulhatnám

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Honda VFR1200F

údaje

Hengerűrtartalom: 1237 cm3

Max. teljesítmény: 173 LE (127 KW) 10000/min-nál

Max. forgatónyomaték: 129 Nm 8750/min-nál

Fék elöl: 320 mm-es úszóágyazású dupla tárcsafék, radiális, 6 dugattyús Nissin féknyereg

Fék hátul: 276 mm-es tárcsafék, 2 dugattyús féknyereg

Gumi elöl: 120/70 ZR 17

Gumi hátul: 190/55 ZR17

Tengelytáv: 1545 mm

Végsebeség: 282 km/h

Honda
Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár