hirdetés
2010-03-10 15:16:10 , Írta: zotya13
Bookmark and Share

A Motorrevü legfrissebb áprilisi lapszámának tartalmából szemezgetünk.

hirdetés

Menetpróba | Kawasaki ZX-10R - A tizedik 10-es

Nem kell állandóan újra feltalálni a szupersportmotort. A Kawasaki is így gondolta ezt, és csak enyhén módosította a ZX-10R-t a 2010-es modellévre.
Menetpróba | Suzuki RMX450Z - A DR-Z-siker folytatása?

A japán gyártók közül már csak a Suzuki mérnökei voltak adósai az off-road közönségnek. Oka talán a nagy késlekedésnek a hatalmas kasszasiker DRZ400-as széria mai napig tartó megbecsültsége.


Összehasonlító teszt | Yamaha Vmax, Boss Hoss BHC-3 LS2, Platina-Rocket RS III, RF-Suzuki B-King

„Még hogy az új Vmax nagyágyú? A Boss Hosshoz képest nem egyéb, mint gyerekbicikli” – írta levelében egyik olvasónk. Nyomban az igazság nyomába eredtünk, és hogy még izgalmasabb legyen a dolog, két másik powerbike-ra is kiterjesztettük összehasonlító tesztünket.
Villámteszt | Motowell Magnet RS50

Egyre nehezebb kiigazodni az ötven köbcentis robogók közt. Eddig mindenki fújta, hogy ha dögöset akarsz, vegyél olaszt, ha megbízható kell, japánt, ha megelégszel a bóvlival, akkor marad a kínai. Most pedig itt a Magnet RS, és mi csak kapkodjuk a fejünket.


Bemutató | Borsay-Suzuki drag

Képzeljék csak el: nyolcezer ember előtt hasalnak egy háromszáznegyven lóerős motoron. 8000-es fordulatszámon el kell dobniuk a kuplungot. Ekkor háromszáznegyven lóerő szabadul a betonra. Ráncosra csavarodik a 10 col széles gumi oldalfala, a motort csak a kitámasztó menti meg a hanyatt eséstől.
Interjú | Sebestyén Péter - A MotoGP 125 küszöbén

2009 végén fölröppent a hír, sőt több média is beszámolt arról, hogy Sebestyén Péter 2010-ben a Loncin Racing Team színeiben indulhat a MotoGP 125-ös kategóriájában. Utoljára 2008 végén beszélgetett Péterrel a Motorrevü, Paulovits Imre főszerkesztő írta meg az akkor 14 éves versenyző hihetetlen történetét. Az eltelt másfél év alatt a helyes kiskölyökből olyan kamasz lett, aki felnőtteket megszégyenítő komolysággal és következetességgel készül a nagy betűs életre.


Finálé | Budapest-Bamako Rali ötödször - Terrorfenyegtettség alatt?

Ezúttal nem a Budapest-Bamako Rali eseményiről, hanem körülményeiről lesz szó. Menni, vagy nem menni, hol van a felelősségteljes gondolkodás és hol a döntés szabadságának határa.

Címkék:  lapajánló , legfrissebb lapszám




2010-03-11 21:47:56

Jó lenne már kézben tartani

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár