hirdetés
2010-12-07 13:01:57 , Írta: Szabó Zoltán
Bookmark and Share

A KTM 125 Duke még meg sem érkezett a kereskedőkhöz, az osztrák gyár máris bejelentette a 250 köbcentis Duke-ot is.

hirdetés
A lépés teljesen logikus a KTM-től, mivel így a 125-ös modellel megfertőzött fiataloknak továbblépési lepetőséget biztosítanak azon a bizonyos ranglétrán.

KTM 125 Duke - a 250-es is hasonló lesz

Ahogy Stefan Pierer, a KTM ügyvezető igazgatója fogalmazott „egy 250 és 300 köbcenti közötti erőforráson dolgozunk, amely négyszelepes és két vezérműtengelyes lesz. Méreteiben nagyon hasonló a 125-ös motorblokkhoz, így azt gyakorlatilag minimális változtatásokkal integrálhatjuk a 125 Duke vázába, így van továbblépési lehetőség ugyanazzal a motorozási élménnyel.”

A 250-es modell várhatóan 18 hónap múlva érkezik, és Pierer azt is megosztotta, hogy hasonlóan a 125/250-es Duke koncepciójához, tervezik egy 400/600 köbcentis modellcsalád gyártását is.

Címkék:  ktm , 125 duke , 250 duke , duke




2010-12-09 20:21:15

Annak idején megjelentem volna egy ilyennel a középsuliban, minden csaj előttem omlott volna. Nem mintha a kis ETZ nem lett volna vagány..

2010-12-08 19:27:52

ja az utolsó utáni pillanatban lehessen fékezni

2010-12-08 18:05:01

Szerintem itt nem azon van a hangsúly, hogy ne kelljen hozzányúlni. Elég drága futómű és fék van rajta, ami hivatott pótolni a lóerőket.

2010-12-08 17:10:12

hát igen a válság,meg szerintem inkáb ázsia a célpont,ahol még nem a lóerő számít,hanem hogy 20 évig ne kelljen egy csavart se kitekerni.Örülök,hogy a kis ktmek a nagyok minőségén vannak

2010-12-08 08:23:37

Kinézni kinéztem már, de az nem csak rajtam múlik, sajnos.

2010-12-08 08:11:54

témyleg Feri és kinézted már az uj verdát?

2010-12-07 20:50:54

Az az igazság, hogy korlátlan A-val is tetszetős..

2010-12-07 18:22:14

Mit nem adnék egy ilyenért! De már csak három hónapig, aztán elkezdhetem a korlátlan A-t

2010-12-07 14:35:42

ja inkább az lehet nincs pénze a népnek
meg az Osztrák Alpokba ez is elég kanyarogni

2010-12-07 13:14:42

Meg befigyel a válság is nyilván! Nem nagyon fogyhatnak a 3 -4 milliós motorok..........

2010-12-07 13:13:13

Jó,hogy ok is gondolnak a folyamatos fejlodésre... Nem kell egybol 100LE-s motorokkal kezdeni...

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár