hirdetés
2010-10-08 11:09:34 , Írta: Szabó Zoltán
Bookmark and Share

A Suzuki A GSR750-nel támad a középkategóriában, de megújult a GSX-R600 és 750 is.

hirdetés
A 750 cm3 kategória rég nem látott fellendülést produkál, ebből természetesen a Suzuki sem szeretne kimaradni. A japán gyártó 2011-es modellévének legnagyobb újdonsága a GSR750. A kisebb testvérnél modernebb formavilágú 750-es blokkja a 2000-es évek eleji GSX-R750-től származik, ám attól hosszabb, 46 mm-es lökettel bír, így a gyár az alsó és a középső fordulatszám tartományban is nyomatékos blokkot ígér. A folyadékhűtésű, üzemanyag-befecskendezéses sornégyes teljesítményét hatfokozatú váltón keresztül juttatja el a hátsó kerékhez.

Motorok Suzuki GSR750 2011
Még több a GSR750-ről a galériában

A futómű elemek a Kayabától érkeznek. Elöl 41 mm-es belsőcső-átmérőjű fordított teleszkópvillát találunk, hátul központi rugóstag egyenlíti ki a út egyenetlenségeit, mindkettő esetében csak a rugó-előfeszítés lehetséges. A lassításról elöl 310 mm-es dupla tárcsa és kétdugattyús Tokico féknyergek, hátul 240 mm-es tárcsa és egydugattyús Nissin féknyereg gondoskodik.

Motorok Suzuki GSR750 2011

A műszerfalon az analóg fordulatszámmérő mellett egy multifunkcionális kijelzőt találunk, amely a szokásos adatokon kívül a hűtővíz hőmérsékletét és az aktuális sebességfokozatot is kijelzi.

A GSX-R600 és 750 is átesett a szokásos modellfrissítésen. Az új tervezett alkatrészekkel jelentősen csökkent a mindkét modell tömege. Az idomok három és fél, a kipufogó másfél, a váz pedig 1,3 kilogrammal nyom kevesebbet az elődmodelleknél. Az átdolgozott váz 15 miliméterrel rövidebb tengelytávot eredményezett.

Suzuki GSX-R600 2011
Új váz, új idomok, kisebb össztömeg

Újdonság, hogy mindkét GSX-R megkapta a K9-es GSX-R1000-ben is alkalmazott Big Piston rendszerű első teleszkópvillát, amellyel további tömeget tudott megspórolni a Suzuki. A pályamotorosok nagy örömére, 2011-től mindkét GSX-R monoblock Brembo féknyerget kap.

Címkék:  suzuki , gsr750 , gsx-r , gsx-r 600 , gsx-r 750 , 2011 , intermot




2010-10-15 09:52:57

Pedig higgyétek el, hogy a kereslet formálja a kínálatot! Igenis VANNAK olyan (nevezzük embernek) emberegyedek, akik szerint jó irányba megy a motorfejlesztés eme zsákutcája.......pedig dehogy. Láttátok a Kawasaki W800-at? Na, az legyen a kiindulási alap minden motorfejlesztőnek, mert az meg a másik véglet, de inkább az, mint a "trendi" masinák.

2010-10-14 15:44:17

ja még annyit a szélvédelem hiányában nagy túrákat amúgy sem lehet velük lemotorozni

2010-10-14 15:42:59

ezek a csupasz testűek ökörködésre termettek nem igás lónak, arra otvannak a BMW GS-ek meg a hasonszőrű gépek

2010-10-12 07:50:32

Egyet értek. Teljesen idióta divat. A világ legjobb dolgát, a motort egy csak ide-oda szaladgálásra alkalmas vacakká silányítják.

2010-10-11 08:35:03

Pont ugyan ez fogalmazódott meg bennem, míg a képeket néztem és nem olvastam a kommenteket. Miért kell kakasülőt tenni hátra? Se cuccolni nem lehet rendesen, se utast vinni. Vagyis annak nagyon szerelmesnek kell lennie beléd Ha meg viszed, nem garantálom, hogy megszereti a motorozást hosszabb távon. Amúgy a formával semmi baj, hülyülős motornak jó lenne.

A gixxer váza pedig megint könnyebb lett? Sebaj, legalább még jobban törik majd és Fazervin újból szemtanú lesz, legalább tehet el belőle még egy darabot

2010-10-08 17:21:00

Tök igaz!!! Nekem is ez a "problémám" a mai csupasz mocikkal hogy egyetlen embernek készülnek aki vezeti aztán helo. Pedig úgy van értelme egy motornak hogyha vihetsz valakit magaddal. Nem tudom mikor szoknak le erről a divat szarságról a gyártók. Pedig sok hasznos és új dolog van, de kényelmes utasülés az nincs ebben a kategóriában az újak között! Egyébként nagyon szép a új gsr!!!!

2010-10-08 12:48:03

Biztosan meg lehet oldani valahogyan, de alapjában véve igazad van!

2010-10-08 11:30:24

Szép - szép!
Próbálj már meg feltenni egy dobozt vagy táskát arra GSR hátsó idomra!
Nem tetszik, hogy vagy csomag és utas nélküli hülyegyerek, vagy 400 kilós túramotoros kell legyen az ember. Úgy látszik ez a"trendi"...

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár