hirdetés
2010-10-11 15:56:23 , Írta: Motorrevü
Bookmark and Share

Csütörtökön már a hírlapárusoknál a novemberi MOTORREVÜ. A tartalomból szemezgetünk.

hirdetés

Alpen Masters 1. rész

Ismét kirajzott húsz motorkerékpár, hogy kiderüljön, melyik az Alpok királya, melyik boldogul legjobban a hegyek között, melyik juthat fel közülük a csúcsra.

Alpen Masters – Túramotorok
Honda VFR1200F DCT, Kawasaki 1400 GTR,
Suzuki GSX1250F, Triumph Sprint GT

Gyönyörködni a tájban, kiélvezni a kanyarokat, tempósan kigyorsítani az egyenesekben. Mindezekre nagyon jól megfelelnek a túra- és a sport-túramotorok, akárcsak arra, hogy falja velük az ember a kilométereket. De vajon melyik a legalkalmasabb valamennyi közül?



Alpen Masters – Allrounderek
Aprilia SL 750 Shiver, Ducati Monster 796, Honda CBF600, Yamaha XJ Diversion F

A kevesebb néha több. Nem a nagy teljesítmény és a versenypályára való futómű számít a hegyekben, ahol egymást érik a hajtűkanyarok, csúszóssá változtatja az utakat a szemerkélő eső, és kátyúk leselkednek némelyik kanyarban. Sokkal inkább az egyszerűen és könnyen kezelhető motorok, de melyik végez az első helyen?

Menetpróba: Polaris RZR 800 S

Akár egy tinédzser is vezetheti, ha van A1-es jogosítványa. A Polaris Ranger RZR S mégsem gyerekjáték, bár mindenkiből játszadozó gyereket farag, aki egyszer kipróbálja.



Menetpróba: 2011-es KTM off orad modellek

Hogyan hat egy versenykudarc a fejlesztésekre? Mi születhet abból, ha egy tízszeres világbajnok versenyző instrukciói alapján dolgoznak a mérnökök? A válaszokért a szlovákiai Köbölkútra utaztunk, itt tartották ugyanis a 2011-es KTM SX-F krosszgépek közép-kelet-európai bemutatóját.

Termékteszt: A nagy gumiteszt 3. rész

Ahhoz, hogy a versenypályán egy másodperccel jobbak legyünk, már az is elég lehet, ha megfelelő abroncsokat választunk. 2010-es nagy gumitesztünk utolsó részében hét utcai használatra is engedélyezett versenygumi vetélkedik egymással.



Tartósteszt vége: Yamaha WR250

100 000, azaz százezer kilométer. Ennyit – sőt, egy bő tízezerrel még többet is – futott a másfél év alatt a futármotorként szolgáló Yamaha WR250. Ez két és félszer az Egyenlítő teljes hossza.

Műhely: A karburátor tisztítása

A forgalomban lévő motorkerékpárok döntő többsége egy vagy több karburátorral működik, amelyek bizony időről időre elromlanak. Sorozatunk ezen részében elemezzük a jellemző hibákat és megoldásukat.



Finálé: Motorral Vietnámban

Ha a kisebb európai utak már nem elégítenek ki, nagyon vágysz már távolabbi tájakra, akkor talán segíthet a dolgon egy vietnami utazás: az északnyugati hegyvidéken nincs turista, titokzatosak az utak, barátságosak a helyiek és rozsdásak a bérelhető motorok.


Címkék:  lapajánló




A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár