hirdetés
2017-03-09 14:29:07 , Írta: Motorrevü
Bookmark and Share

hirdetés

Természetesen a Harley-Davidsonnál sem vakok a fejlesztők. Ugyan nagyon erősen ragaszkodnak a tradicionális modelljeikhez, de azért nem áll tőlük távol az sem, hogy néhanapján új területeken is kipróbálják magukat.

 

Ennek legfrissebb bizonyítéka a vadonatúj Street Rod 750-es, ami ahogy a neve is mutatja, a Street-család tagja. Alapjait a Street 750-esben megismert, 60 fokos hengerszögű Revolution X blokk adja, amit azonban alaposan átdolgoztak, hogy jobban illeszkedjen a megcélzott dirt trackes stílushoz.

 

Motorok Harley-Davidson Street Rod (2017)
Kattintson a képre a galériához!


Nagyobb légszűrőházat, 42 mm-es torokátmérőjű, dupla fojtószeleprendszert és új hengerfejet kapott, amiben mélyebbre nyitnak a szelepek. A kompresszió 11.0:1-ről 12.0:1-re ugrott, így nagyjából 10 százalékkal nagyobb teljesítményt és 20 százalékkal több nyomatékot, szám szerint 68 lóerőt és 64 Nm-t kapunk a kéthengerestől.

 

A Street Rod a többi területen is újat hozott.

 

A felfüggesztésében például hiába keressük az elődök hagyományos villáit és szimpla tárcsafékeit. Helyüket 43 mm-es belsőcső-átmérőjű, fejenálló teleszkópok és 300-as, dupla tárcsák vették át. A hátsó traktust szintén alaposan átrajzolták. Hosszabb lengőkart, külső gáztartályos, hosszabb rugóutakkal felvértezett rugóstagokat és az eddigi 15 helyett 17 colos hátsó kereket láthatunk most már ott.

 

Szintén érdekesség még az új ülés, a széles, dragbar kormány és a kormányvégtükrök, na meg persze a LED-es hátsó lámpa, ami egészen gusztusos befejezést ad az amerikai gyártó újdonságának.

 

Legközelebbi ellenfelei között például a Yamaha ősszel bemutatott különlegességét az SCR950-est említhetjük, ami szintén egy krúzeres alapokra épített dirt tracker.

Címkék:  Street , street 750 , street rod 750 , harley-davidson




A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Suzuki DL650 V-Strom Aprilia SR 50 LC - 1997 Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Suzuki SV650 2003- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Kawasaki Ninja 250 R Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Suzuki GSX-R600 2006-2007 BMW R 1200 GS 2010 Kawasaki ZX-10R Honda VTX 1800 Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 BMW S 1000 RR 2010 Honda CBF125 2009 Honda Hornet 600 Yamaha XJ6 Diversion 2009 Suzuki Intruder C 1800 R Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Suzuki B-King Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár