hirdetés
2010-09-06 10:43:49 , Írta: zotya13
Bookmark and Share

Shoya Tomizawa a misanói futam 12. körében bukott, a kórházban belehalt sérüléseibe.

hirdetés
Shoya Tomizawa a Moto2 kategória legelső katari futamának győztese, a gyorsasági világbajnokság hétvégi misanói futamán bukott. A japán versenyző az élbolyban motorozott, amikor a 12. körben a pálya hátsó egyenesében elvesztette uralmát motorja fölött.



Szerencsétlenség a szerencsétlenségben, hogy az őt követő Alex de Angelis és Scott Redding nem tudta már kikerülni Tomizawát. Az életveszélyes sérüléseket szenvedett 19 éves versenyzőt a közeli riccionei kórházba szállították, de nem sokkal később, helyi idő szerint 14:20-kor Tomizawa belehalt sérüléseibe.



Reddinget, aki nem szenvedett súlyosabb sérüléseket a pálya egészségügyi központjában kezelték. Állapotáról egyelőre nincsenek pontosabb hírek.

Címkék:  moto2 , shoya tomizawa




2010-09-08 13:40:56

Egyvalamit mondjatok meg nekem! Minek kell az a két méter műfüves rész az aszfaltozott bukótér és a pálya közé. Mert ha az nem lett volna ott Tomizava még ma is élne, mert ha megnézitek azon csúszott el. Kinek az elmebeteg ötlete alapján csinálják ezeket a műfüves részeket a pályákra nem tudom. Mind az autók, mind a motorok számára veszélyesebbé teszik a versenyzést!!

2010-09-06 22:49:26

Tudjátok, én mentőztem tizen-pár évet. Azt tessenek tudni, hogy egy rendezvényen történő eset után, kórházba szállítás közben meghalt= meghalt már a helyszínen, de mégse hagyhattuk ott a holttestet...

2010-09-06 22:26:27

RIP. Shoya!

2010-09-06 17:18:46

19 év.... Nem sok egy ember életében. Nyugodjon békében!

2010-09-06 16:45:01

Sajnálatos eset....úgy tűnik az intelligens járműdinamikai rendszereknek van létjogosultsága a (verseny) motorsportban is.

Nyugodjon békében......

2010-09-06 14:03:02

FeR1: ha félsz a haláltól semmiképpen sem!

2010-09-06 13:58:45

Szőrnyű volt nézni.........nyugodjék békében.

2010-09-06 13:54:45

Nem arról beszéltem, hogy ha kevesebben lennének, nem lenne baleset, nem mennénk egymás nyakán, csak kisebb lenne a valószínűsége egy hasonló esetnek. Ennyi erővel ne is húzzál védőfelszerelést, inkább ne ülj motorra, főleg ne versenyezz?

2010-09-06 13:22:18

A motorversenyzésnek megvan az a sajátossága, hogy néha egymás nyakán mennek(jelen esetben szó szerint sajnos...), azonban ez a veszély mindig fent fog állni. Aki el akarja kerülni, ne üljön motorra, és főleg ne versenyezzen.

2010-09-06 12:18:54

Nyugodjon békében. Igazán csökkenthetnék az indulók számát a Moto2ben, mert eléggé egymás nyakán motoroznak, ami kockázatos. Meg is lett az eredménye, sajnos

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár