hirdetés
2008-08-18 12:50:38 , Írta: Motorrevü
Bookmark and Share

A 2008-as világbajnoki szezon tizenkettedik versenyének hétvégéjén, a brnói pálya nem hozott szerencsét a Team Toth Aprilia csapatnak.

hirdetés


Annak ellenére, hogy az időjárás kegyes volt a résztvevőkhöz és a látogatókhoz is, a verseny nem úgy alakult, ahogy Tóthék és Barbera eltervezte. Mire a negyedliteres géposztály versenye elkezdődött, már szinte teljesen tele voltak a csehországi lelátók, annak ellenére, hogy a rendezők óriási káoszt okoztak a közlekedésben legújabb húzásukkal. Mint arról már beszámoltunk korábban, a Brnói verseny kapta meg a 2007-es év legjobb versenyének járó díjat. Ehhez képest, egy nappal a díjátadót követően, leállt a pályán az internet, vasárnap reggel pedig közel tíz kilométeres távolságba űzték az autóval érkezőket, ahonnan buszokkal igyekeztek visszahozni a pályára a szurkolókat.



Persze a futamok nem kezdődhetnek késve, így Hector Barbera is elfoglalta a rajtrács első sorának harmadik rajthelyét. A csapat ezen a hétvégén csak a spanyol versenyzővel képviseltette magát a „hazai” nagydíjon miután Tóth Imre eltörte a múlt héten a jobb gyűrűs ujját.  Imre a boxban kísérte figyelemmel, ahogy Barbera a rajtot követően a kilencedik helyre esett vissza. Néhány kört követően tisztult a kép és Barbera elkezdett felzárkózni az élmezőnyre. Az utolsó két körben hatalmas elszántsággal küzdött a dobogót jelentő harmadik helyezésért, de végül a negyedik helyen intették le. A versenyt Alex Debon nyerte, a második Alvaro Bautista, a harmadik a világbajnokságot vezető Marco Simoncelli lett.


A dobogósok: Alvaro Bautista (2.), Alex Debon (1.), Marco Simoncelli (3.)

Hector Barbera nyilatkozata:
„Borzasztóan el vagyok keseredve. Nagyon szerettem volna a dobogóra állni. A motorom remekül ment, de idén már nem először komoly gondjaim voltak a Dunlop gumikkal. Sajnos az első gumim rettenetesen csúszott és akármennyire próbáltam keményen faragni a hátrányomból, a motor annyira csúszkált alattam, hogy képtelen voltam az utolsó körben csodát tenni. Igaz, hogy sikerült teljesen felzárkóznom az első hármasra, de amikor már pont támadni és előzni akartam, megcsúsztam és harminc métert buktam el egy pillanat alatt. Ez van, ismét csak azt tudom mondani, hogy köszönöm  a csapatomnak és jöjjön a következő verseny, ahol egy ennél jobb eredménnyel mehetünk haza vasárnap.”


Cseh Nagydíj – Brno – 250 – végeredmény:

1. Alex Debon (Aprilia)
2. Alvaro Bautista (Aprilia) +0.280
3. Marco Simoncelli (Gilera) +0.325
4. Hector Barbera (Aprilia) +0.827
5. Mika Kallio (KTM) +1.249
6. Yuki Takahashi (Honda) +13.713
7. Mattia Pasini (Aprilia) +13.826
8. Hector Faubel (Aprilia) +16.026
9. Roberto Locatelli (Gilera) +19.084
10. Pol Espargaro (Aprilia) +20.692

A világbajnokság állása:

1. Marco Simoncelli – 180 pont
2. Mika Kallio – 164 pont
3. Alex Debon – 139 pont
4. Alvaro Bautista – 138 pont
5. Hector Barbera – 126 pont
6. Mattia Pasini – 117 pont
7. Hiroshi Aoyama – 101 pont
8. Yuki Takahashi – 95 pont
9. Thomas Luthi – 86 pont
10. Julian Simon – 72 pont




A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár