hirdetés
2008-04-13 14:36:42 , Írta: Hírszerkesztő
Bookmark and Share

Triál replika Mint ahogy az lenni szokott, a motorkerékpár-gyártók minden évben megjelentetik az élversenyzőjük "klón" motorját.

hirdetés
GasGas TXT 300 Pro Raga Replica
GasGas TXT 300Pro Raga Replica 2008

2003-óta a GasGas is évente kiadja limitált darabszámos triálmotorját, melyet a gyár első számú világbajnok sztárversenyzője Adam Raga nevével fémjeleznek.
A tavalyi replika motorhoz képest az idei jelentősen megváltozott! A motorkerékpár vázát teljes egészében kicserélték, így az a széria modellekhez képest is láthatóan kecsesebb és vékonyabb hatást kelt. És valóban, az új váz kialakításával közel 1 kilogrammos súlycsökkenést tudtak a tervezőmérnökök elérni, mely a triálsportban nagyon sokat jelent! A váz szerkezete és anyaga ugyan megegyezik a széria modellek geometriájával és anyagminőségével, de a helyenkénti dupla megerősítés lehetővé tette, hogy ugyanazt az erősséget érjék el a króm-molibdén ötvözet használatával, de kevesebb mennyiségű anyaggal.

Talán ami a legjobban kitűnik a változáson, az a titánium használata a replika verzióban. A kormánykiflik, a láncfogaskerekek és a motorblokk több alkotóeleme is titánium ötvözetből készült, mely erős, de egyben könnyű kivitelt eredményezett. Az alapszériához képest, módosult még az üzemanyagtartály (már ha a 3 literes térfogatú kis edénykét annak lehet nevezni), a gyújtáselektronika, a vízhűtő, a lábtartók helyzete, a komplett hátsó kerék (mely egy olyan küllőzésű kereket jelent, ahol a küllőanyák az abroncs és a kerékagy között találhatók), és hátul a replika modellben már az Öhlins gátlója segít, hogy minél jobb teljesítménnyel másszuk meg a sziklákat!

A motorkerékpár így a szériamotorhoz képest közel 2 kilogrammal könnyebb, ami nagyon sokat jelent annak, aki megfelelően ki is tudja azt használni.

És természetesen említésre méltó a külső megjelenés is! A piros-fehér színösszeállítás egy kecses és törékeny külsőt sugall, de azért a gyártó ennél a modellnél sem felejtkezett meg arról, hogy megmutassa a világnak: a piros szín a bikaviadalok hazájában mindig nagyon fontos szerepet tölt be!
Műszaki adatok - GasGas TXT 300Pro Raga Replica 2008
Motor: 294 cm3, egyhengeres, kétütemű, folyadékhűtéses
Elektronika: CDI digital, kettős gyújtás
Váltó: 6 sebességes, 3 tárcsás hidraulikus kuplungszerkezettel
Váz: Eliptikus CR-MO
Fék: elől 2 dugattyús 185 mm-es szimpla tárcsa, hátul 2 dugattyús 150 mm-es tárcsa
Gumik: elől - 21x2,75 hátul - 18x4,00
Tank: 3,1 liter
Súly: 66+ kg

Ár: érdeklődésre - www.gasgas.hu





A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár