hirdetés
2008-06-06 12:06:46 , Írta: Motorrevü
Bookmark and Share

Több hónapos aktív szervezkedés után végre elérkezett a pillanat, hogy elkezdődhessen a GasGas Triáliskola! A hetente megrendezésre kerülő suliban mindenre kiterjedő oktatásban vehet részt minden vállalkozó szellemű, a triál sportot megismerni akaró motoros és leendő motoros. Az edzések alatt a legapróbb részletekig lehet megismerkedni a triálsport rejtelmeivel.

hirdetés


A GasGas Triáliskola közleménye:

„A hazai GasGas motorkerékpárok importőrének /Off Road Motor’s Lehotay Miklós/ segítségével végre egy olyan sulit tudhatunk a magunkénak, mely a nyugati oktatási szintet üti meg. Spanyolországból behozott és a GasGas gyár által átvizsgált, felspécizett motorokkal lehet a tanfolyamon részt venni. A motorkerékpárok az „újkori” triál motorok generációjához tartoznak, tehát technikailag is megfelelnek a mai triálmotorozási stílus irányzatnak! A motorkerékpárokat lehet akár alkalmanként is bérelni, vagyis, ha valaki csak egyszer szeretné kipróbálni magát és az eddig megszerzett tudására kíváncsi, akkor akár egy alkalomra is lehetőséget biztosítunk minden érdeklődő számára. Az oktatás alatt a legalapvetőbb lépésektől egészen a versenyre való felkészítésig segítünk!


A felkészített motorok

A megfelelő tudás elsajátításában a GasGas Trial Team Hungary tagjai segítenek, és az edzések garantálják a másnapi, minden izomra kiterjedő és fájdalmas izomlázat.

Azon jelentkezőknek, akik folyamatos képzésre jelentkeznek, a Hebo termékek kizárólagos hazai importőre /Off Road Motor’s Lehotay Miklós/ hatalmas kedvezményeket biztosít a megfelelő felszerelések megvásárlásakor.

Az alapszintű ruházati és védőfelszerelés a triálsportban igen egyszerű. Amit a saját biztonság érdekében az oktatás ideje alatt kötelezően viselni kell, az a megfelelő, nem zárt bukósisak (ez lehet akár olyan régi enduró sisak is, melynek levehető az állvédője) és minimum egy katonai bakancs, de ha van bármilyen motoros csizma, akkor az is megfelelő.


Gyakorlás közben

Tehát, végre elérkezett a pillanat, hogy kipróbáld magad az egyetemes motorozási formában: a triál motorsportban!

Amennyiben szeretnél bővebb információkat kapni a motorok bérlési költségéről, az oktatás nehézségi fokáról, a veszélyességi tényezőkről, vagy bármilyen kérdésed lenne, akkor fordulj hozzánk bizalommal az alábbi e-mail címen: lehotay@gasgas.hu .”




A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár