hirdetés
2011-01-19 13:24:28 , Írta: Szabó Zoltán
Bookmark and Share

A Jack&Jones Team felbomlásával Talmácsi Gáborral Kenny Noyes is csapat nélkül maradt. Noyesnak csapata már van 2011-re, Gábornak csak ígéretei.

hirdetés
A tavalyi bajnokságot a 24. helyen befejező Kenny Noyes új Moto2-es csapatot talált magának a 2011 szezonra. A helyzet Noyes számára is akkor lett bizonytalan, amikor a névadó szponzor a Jack&Jones kiszállt Antonio Banderas csapatából, amelynek színeiben Talmácsi Gábor is indult volna.



Noyesnak sikerült az, ami Talmának eddig nem, talált Moto2-es csapatot. Kenny az idei szezonban a kolumbiai Yonny Hernandez és a spanyol Esteve “Tito” Rabat csapattársaként a BQR racing istállóban versenyez FTR vázas motorral.

Mindeközben Talmácsi Gáborról nem érkeznek hasonlóan jó hírek. Bár múlt héten Sepangban tesztelt a Pedercini csapattal, ám szerződés nem jött létre. A legfrissebb hírek szerint a Supersport világbajnokságon induló Ten Kate Honda érdeklődik Talma után, ám nem kizárt még a Moto2-es szereplés sem. Annyi azonban biztos, hogy egyre fogy a rendelkezésre álló idő, hiszen a MotoGP március 30-án, míg a WSBK február 27-én rajtol.

Címkék:  talmácsi gábor , supersport , moto2




2011-01-23 18:12:51

az hogy más úton jártak az tuti csak az a baj, hogy Talma tévúton járt

2011-01-22 22:19:36

Én biztos vagyok abban, hogy Iannone és Talma teljesen más utakat jártak. Motogp-ben általában az a célszerű, ha a versenyző saját visszajelzései igényei-stílusa után mennek a mérnökök. MotoGp-ben egyes versenyzők teljesen más himbarendszert, lengővillát használnak pl: vázkarakter-lengővilla merevségét az adott versenyző vezetési-versenyzési stílusához optimalizálják és még nem is beszéltem az elektronikai beállításokról.

Az egész a harmóniáról szól....

2011-01-22 08:18:49

a 6. hely nagyon szép semmi vitatna való nincs benne, de Iannone is addig ment sza....rul mig Talma beállításait használta

2011-01-22 07:33:46

Talma pl:a Bimotanak nagyon jó visszajelzéseket adott a motorról és talált nekik egy jó alapbeállítást.
Ami a 2010-es szezont illeti én azt gondolom elsősorban nem a Talmán múlott. A szezont fejlesztési-tesztelési hátránnyal kezdték és később a csapat az Iannone mellé állt. Annak ellenére, hogy Iannone a szezon kezdetén nem volt versenyképes, míg Talma 6-8 helyeket hozta. Továbbá Aragón nagydíj után Talmának 3 versenyt vázhibás motorral kellett végig szenvedni. Ezek fatális hibák profi szinten. Ennek tükrében én azt gondolom a 6. hely a Moto2-ben egy nagyszerű teljesítmény volt.

Ezek tények...

Remélem lesz folytatás...

2011-01-19 20:02:14

csiszolgatni a saját motorját se tudta rendesen beállítani, a MotoGP-ben se meg a Moto2-ben se

2011-01-19 18:31:15

Ugródeszka a Moto2-be? Hát minek oda deszka, ha onnét indult ki? Tán nem kellene itt elbénáznia a lehetőségeket...de ti tudjátok.Én nem látok bele mélyen a dolgokba, csupán kívülről szemlélem megdöbbenve az eseményeket.

2011-01-19 17:34:28

Véleményem szerint Talma ésszerűen döntött.
Valószínű a Pedercini csapattal nem lett volna versenyképes. Egyrészt a Kawasaki idén amúgy is adathiányban fog szenvedni, másrészt a gyári és a Pedercini csapat más (utakat jár) csomagot használ. Akik minden bizonnyal előrébb fognak tartani az új motorral.

Talmának nem titkolt célja, hogy visszatérjen a Moto2-be. A supersport VB talán egyik legjobb "ugródeszka" a Moto2-be.
Arról is volt szó, hogy tesztversenyzőnek a Motogp-be. Nemes feladat egy Gp-motort csiszolgatni-előhangolni-optimalizálni stb. különösen egy MotoGp-motort, ami meglehetősen komplex. Én azt gondolom ez is egy jó alternatíva.

2011-01-19 15:43:56

Ten Kate Honda csapat nem hangzik rosszul. az lesz ennek a vége mehet fogathajtónak

2011-01-19 14:19:27

Addig válogat, míg a földön találja magát...

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár