hirdetés
2011-01-13 14:03:18 , Írta: Szabó Zoltán
Bookmark and Share

A Honda amerikai fejlesztő központja három koncepciót készített a VT1300CX alapjaira.

hirdetés
A Honda R&D amerikai fejlesztőközpont három, a VT1300CX alapjaira épülő koncepciót mutatott be. Az akció célja, hogy megmutassa, mi minden hozható ki a Honda chopperéből. Nem először vállalkozik erre az R&D, hiszen az ő nevükhöz fűződik a Valkyrie Rune megalkotása, amelyet később sorozatban is gyártottak. Egyelőre nem tervezik a gyártását a három modell egyikének sem – ugyan eredetileg a Rune-nál sem tervezték.

Motorok Custom sarok Honda Sabre Switchblade
További képek Sabre Switchblade-ről a galériában

A Sabre Switchblade tervezője Edward Birtulescu, aki a Forma-1 és a MotoGP sorozatból merítette az ihletet. Ennek megfelelően mindent ennek rendeltek alá, az idomok és a kerekek is szénszálból készültek, a futómű három versenybeállításba állítható, a fékeket a Brembo szállította, a hátsó kereket egyoldali lengőkar vezeti és a gyári kardán helyett 535-ös lánc hajtja.

Motorok Custom sarok Honda Furious Hardtail
További képek a Furious Hardtailről a galériában

Nick Renner tervei alapján készült el a Furious Hardtail, amely egy Nagykönyv szerint készült igazi chopper. A kerekek mérete elöl 23, hátul 20 colos, a villaszög – akárcsak az egész motor - nagyon lapos, mindössze 45 fok. A legkomolyabb változáson azonban a váz ment át, mivel – ahogyan a neve is mutatja – a hátsó kerék merev van a vázba rögzítve. A gyári kardánhajtáson azonban nem változtattak.

Motorok Custom sarok Honda Statelime Slammer
További képek a Statelime Slammerről a galériában

Erik Dunshee fejéből pattant ki a Stateline Slammer, amely, a bagger stílus jeles képviselője. Ellentétben az előző két modellel, a Slammer váza és blokkja is teljesen megegyezik a gyárival. Az úttartásról a teljesen állítható légrugók gondoskodnak, de a tervezők navigációt és 500W-os hifit is szereltek a koncepcióba.

Címkék:  honda , vt1300cx , koncepció , custom , sabre switchable , statelime slammer , furious hardtail




2011-01-14 12:50:02

szerintem meg az a legrandább

2011-01-14 11:21:08

Sőt még GPS, és Hi-Fi is!

2011-01-13 19:42:29

Nekem is a fekete jön be, nem tudom miért, de van benne egy kis Alienes karakter.

2011-01-13 19:35:03

Azt a feketét elfogadnám 1,8-as blokkal.

2011-01-13 18:49:41

Majdnem jó a cím. Egyediek, gyáriak és rondák.

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár