hirdetés
2010-11-09 15:44:34 , Írta: Zomborácz Iván
Bookmark and Share

Az EICMA idén a Honda újdonságairól szólt. Többek között bemutatták a ráncfevarráson átesett CB1000R-t és a CB600F Hornetet.

hirdetés
A sok újdonság mellett bemutatták az óvatos ráncfelvarráson átesett CB1000R-t. Bevált csapaton nem változtatunk, ezért tényleg csak minimálisan, illendőségből csiszoltak rajta. Új, a korábbinál vaskosabb alumínium kormányt, módosított LED-es helyzetjelzőt, és három új színt (gyöngyház fekete és –fehér, és tricolor, ez utóbbihoz aranyszínű felnik járnak) kapott a literes japán naked.



A motor műszaki részén is csak apró és óvatos változtatások történtek, sikerült faragni a magnézium hengerfej tömegén, és az alumínium vázszerkezeten is sikerült annyit csiszolni, hogy jobbak legyenek a visszajelzések határterhelésen.
A 600-as Hornet sem ment át drasztikus változáson, csak az olcsón gyártható műanyag elemeken variáltak. A módosított faridom áramvonalas formájával és LED-es hátsó fényeivel sportosabb benyomást kelt, valamint a megújult műszerfal már egy egységet képez a lámpatesttel. A streetfighter image-t erősítő forma mellett a blokkon is hangoltak egy keveset, állítólag a közepes fordulatszám-tartományban nyomatékosabb lett. A CB1000R-nél már említett gyöngyházfényű fekete és fehér mellé itt egy újfajta sárga szín jelent meg a kínálatban.



Az óvatos ráncfelvarrások mellett üdítően hat egy régi-új modell. Feltámasztották a CBR600F-et. Noha a marketinganyagok arról regélnek, hogy a CBR600RR túrásították, valójában egy felöltöztetett Hornetről van szó. Picit laposabb villaszög és a két milliméterrel hosszabb tengelytáv csupán minimális változást jelent a 600-as streetfighterhez képest, a fejlesztés fő szempontja CBR-hez képest magasabb komfort elérése.  Az utcai kialakítású ülésen már az utas is kényelmesen elfér, valamint lábtartója lejjebb és előrébb került. A vezető kényelmét a nagyobb szélvédő és a magasabb kormány biztosítja, így a városi araszolás és az autópályás száguldás is kevésbé fárasztó.


Címkék:  Honda , CB1000R , CB600F , Hornet




2010-11-11 06:23:53

Szép ez a trikolor.........mintha a három éves gyerekem festette volna valami omline kifestővel, ötletszerűen kattingatva ide - oda.

2010-11-10 10:10:39

a hornet randább lett mint a régi, a nagy tesó egész szemre való

2010-11-09 20:11:44

Nekem való kis naked bikok....

2010-11-09 18:45:11

A CB1000R-t nagyon el tudnám képzelni magamnak! Így ahogy van!!!

2010-11-09 17:44:17

Ezzel a HRC fényezéssel nagyon kéne. Fagyizós motornak.

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár