hirdetés
2009-01-15 10:43:16 , Írta: Hegyi András
Bookmark and Share

Igencsak ellentmondásos hírek láttak napvilágot a spanyol motorossal, Cristobal Guerreroval kapcsolatban, aki kedden a Dakaron súlyos fejsérülést szenvedett és kómába került. Egyes források már a halálhírét keltették, míg abban a chilei kórházban, ahol kezelik, azt a nem hivatalos hírt közölték, hogy ugyan továbbra is kómában van, de már nincs életveszélyes állapotban.

hirdetés
A 31. Dakar-rali 10. szakaszán életveszélyes állapotban szállították a 49 éves Cristobal Guerrerot az észak-chilei Copiapo városában található kórházba. Súlyos fejsérüléseket szenvedett, vérömleny alakult ki az agyában, amiért azonnal megműtötték a nyakán és a fején annak érdekében, hogy stabilizálják az állapotát. A kómába esett motorosról ezek után csak rossz híreket lehetett hallani, hiszen olyan hírek szivárogtak ki, amelyek szerint Guerrero belehalt a súlyos sérüléseibe. Ezt követően nem sokkal viszont egy nevét elhallgató orvos, aki azon az intenzív osztályon dolgozik, ahol Guerrerot ápolják, kategorikusan tagadta a halálhírt. „Nem igaz az a híresztelés, amely szerint a spanyol motoros meghalt volna! Ugyan továbbra is kómában van, de azok az orvosok, akik az elmúlt órákban megvizsgálták, azt közölték, hogy már nincs életveszélyes állapotban.” Ez egy nagyon jó hír, amiért bizakodhatunk abban, hogy napról napra egyre jobban lesz a motoros! Eközben Spanyolországból megérkezett Chilébe Guerrero családja, a Katalán Motorkerékpáros Szövetség elnöke, Angel Viladoms, valamint a híres spanyol sebész, doktor Xavier Mir is, aki a barcelonai Dexeus Klinika specialistája. Doktor Mir az egyik legnagyobb szaktekintélynek számít a motorosok körében, főleg a MotoGP-ben, aki remélhetőleg Guerreron is tud segíteni.






A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár