hirdetés
2009-01-05 13:37:24 , Írta: Hegyi András
Bookmark and Share

Vasárnap a 43 éves holland Frans Verhoeven megszerezte az első szakaszgyőzelmét a Dakaron. Dési Jánosnak is nagyon jó napja volt, hiszen a nagyon előkelő 39. helyen zárt.


hirdetés
Továbbra is nagyon felemásan érezheti magát a KTM. Vasárnap a privát KTM-es Verhoeven nagyon magabiztosan nyert az első dél-amerikai Dakar-rali 2. szakaszán, amely a verseny leghosszabb napja volt a maga 837 kilométerével. Verhoeven két év után hagyta el a gyári KTM alakulatot és idén már az új Vectra Racing csapat menedzsereként versenyzik. Az új szerepkörben nagyon jól érzi magát Verhoeven. A vasárnapi győzelme előtt szombaton a 4. helyen zárt, amellyel második az összetettben. A KTM-nek mégis nagyon feszült napja volt. Ugyanis a két legnagyobb sztárja, Marc Coma és Cyril Despres nagy bajba került. Despres bukott. Megsérült a navigációs rendszere, az Iritrack és a GPS, amiért a 237 kilométeres szelektív szakasz nagyobb részét ezek nélkül kellett teljesítenie. Ennek dacára a kétszeres Dakar-győztes mégis második lett. A 2006-os Dakar-győztes Coma viszont majdnem feladta a versenyt. Pedig Coma az első két ellenőrző pontig olyan magabiztos volt, mint az 1. szakaszon. Utána viszont megsérült az olajhűtője. Ha egy néző nem segítette volna ki olajjal, akkor Coma már nem lenne ott a mezőnyben! Coma az 1. helyről visszaesett a 17. helyre: Verhoeventől közel 12 és fél percet kapott, de még így is megőrizte az első helyét az összetettben. A yamahás David Fretigné viszont sokkal jobb volt, mint szombaton. A 450-es Yamahájával a 3. helyen zárt vasárnap és feljött az összetettben is a 3. helyre. A mezőny egyetlen magyarjának, Dési Jánosnak is feküdt a vasárnapi szakasz, amelyen voltak gyors részek, homokos részek, és amely már navigációs szempontból is nehezebb volt. A KTM-es honfitársunk a 39. helyen végzett. Ehhez csak két dolgot kell hozzátenni. Már 20 motoros feladta viadalt. A gyári KTM-es Alain Duclos pedig csak a 91. helyen érkezett célba. Dési a kiváló motorozásának köszönhetően a 40. helyen áll az összetettben.




A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár