hirdetés
2008-11-14 09:37:16 , Írta: Hegyi András
Bookmark and Share

Az ausztrál szuperkrossz bajnokság lebonyolítási rendszere folyamatosan változik. Sydneyben a 4. fordulót rendezték meg és immár a 4. versenyformát, az úgynevezett Survivalt láthattuk. A győztes kiléte azonban továbbra is változatlan, hiszen a Túlélő-show-ban is veretlen maradt Chad Reed.

hirdetés
Reednek nem volt könnyű dolga a szezon legrövidebb és legkeskenyebb pályáján. Ugyan az 500 méteres pályán az edzésen, az időmérőn, valamint az előfutamában is fölényes volt – a 10 körös viadalon több mint 22 másodpercet adott a másodiknak - , azonban a négy részből álló Survival (Túlélés) döntőben alaposan meg kellett izzadnia két honfitársa, a hondás Daniel Reardon és a yamahás Jay Marmont ellen. A Survival-rendszer nagyon izgalmas versenyeket hozott. A Survival-fináléba 20 krosszos juthat be és a négy futam 5-5 körből áll. A futamokat pedig 2 perces szünetek választják el. Azaz láthatunk négy rajtot és négy rövid sprintviadalt, amelyekben egyszer sem lehet hibázni, hiszen a túlélés, a továbbjutás a cél. Az 1., a 2. és 3. futamban az utolsó 5-5 krosszos esik ki. Azaz a mindent eldöntő negyedik futamban már csak 5 pilóta küzd a végső győzelemért. A Survival nagyon megerőltető mindenféle tekintetben. Pontosan ezért nem volt egyszerű dolga Reednek sem. Az 1. futamban a sérült Reardon – még a bajnokság 3. fordulójában sérült meg a válla – elhozta a rajtot és az 1. körben még ő is vezetett Reed előtt. Aki aztán a 2. körben az élre állt, ellépett, megmotorozta a leggyorsabb kört és 2.667 másodpercet vert a második Reardonra. A 2. futamban Marmont volt a legnagyobb riválisa Reednek, de az 1. körben Reed már átvette a vezetést és hatalmas előnnyel diadalmaskodott. A gyári suzukis Reednek a 3. futamban volt a legnehezebb dolga, hiszen csak az utolsó, ötödik körben tudta megelőzni Reardont. Reed végül 1.838 másodperccel nyert. A negyedik, zárófutamban aztán megint fölényes volt Reed. Mind az öt körben ő volt az első és több mint 5 másodpercet adott Reardonnak.





A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár