hirdetés
2010-03-22 19:01:13 , Írta: Szabó Zoltán
Bookmark and Share

Az idén Motorfesztiválra keresztelt motorkiállításon senki nem fáradhatott el a sok sétálástól. Persze ettől még jó hétvégi program lehetett a kilátogatóknak.

hirdetés
A tavalyi kiállításból okulva a Hungexpo ezúttal olyan pavilonban rendezte meg a kiállítást, amelynek minden zugát sikerült megtölteni. A gigantikus méretű standok és a figyelemfelkeltő dekorációk ezúttal elmaradtak, és a gyártói lista is mindössze a legnagyobbakra szűkült, akárcsak a kiegészítőkkel foglalkozó kereskedőké.

Bemutatók és kiállítások Budapest Motorfesztivál 2010

Erősen rányomta bélyegét a rendezvényre a motoros piac jelenlegi helyzete, azonban aki kiállított, megpróbálta kihozni a maximumot a lehetőségeiből. A négy nagy japán márka idén hiánytalanul jelen volt, és ha nem is teljes motorpalettával vettek részt, a standok középpontjában mindenhol fellelhető volt az idei évre készült újdonság.

A Honda három új modellje a VFR1200F, a CBF1000 és a VT1300CX chopper szinte megközelíthetetlen volt, minden pillanatban ült rajtuk valaki, így az érdeklődőknek vagy hosszasan kellett várakozni a motorra jutáshoz, vagy érdemes volt visszalátogatni később. A stand szélén kordonnal körülvéve egy CBR600RR állt, „CBR600RR Kupa 2010” feliratú táblával, amely a versenypálya szerelmeseinek könnyet csal(hatot)t a szemébe.

Bemutatók és kiállítások Budapest Motorfesztivál 2010
VFR1200F - Sokan kíváncsiak voltak rá

A Yamaha legfelkapottabb modelljei a Vmax és a nem rég debütált FZ8 volt. Utóbbi mellett könnyedén elmehetett, aki csak nézelődött, hiába állt dobogón, fekete színe egyáltalán nem vonzotta a tekintetet. A Yamaha 2010-es iagazán nagy dobása a XT1200Z Super Ténérét azonban nem láthatta a nagyközönség.

Bemutatók és kiállítások Budapest Motorfesztivál 2010
Yamaha FZ8, dobogón de mégis láthatatlanul

A Suzuki stand sztárja egyértelműen egy GSX-R1000 limitált szériás modell, valamint a RMX450Z volt, a Kawasakinál pedig az új Versys és az idei évre megújult Z1000 állt a reflektorfényben.

Örömteli, hogy voltak olyan márkák, amelyek egy év szünet után tértek vissza kiállítóként: ilyen a BMW, a KTM és a Ducati is. A Malagutit picit eldugta a szervező, hiszen nem a többi márkával együtt jelent meg, hanem témájában teljesen más kiállítók között, ám az igazán kíváncsi szemek elöl nem sikerült elbújnia. A Triumphokat most is hiába kereste az unicumokra éhes tömeg, nem találta sehol. Szomorú, mert az érdeklődés változatlan iránta. A Piaggio csoport teljes márka palettájával jelen volt, idén már egy cég neve alatt az Aprilia, a Moto Guzzi és a Derbi márkákkal együtt.

Bemutatók és kiállítások Budapest Motorfesztivál 2010
A kiállítás egyetlen Triumph-ja

A kereskedők mintha utolsó szalmaszálként kapaszkodtak volna a Fesztiválba, és a 2009-es év zuhanását is próbálták talán kompenzálni. Szinte minden kapható motoros kiegészítő 10% - 60%-os árengedménnyel került a polcokra. Így a látogatók között akadt bőven vásárló is, és nem kevesen teljes motoros felszereléssel a hátukon távoztak.

Az adrenalin hajhászok idén sem maradtak motoros bemutatók nélkül - a G pavilon melletti hangárban streetfighter show, triál bemutató várta őket, a szabadban pedig a motoros képzéseket népszerűsítették.

Bemutatók és kiállítások Budapest Motorfesztivál 2010
Nyereményátadás a Motorrevü standon

Bemutatók és kiállítások Budapest Motorfesztivál 2010A Motorrevü és a vele csaknem közösen kiállító MotorShow1 standja körül nagy volt a nyüzsgés, a látogató figyelmét Szakál két alkotása a Skorpió, és a Fürge, valamint Papp Laci drag bike-ja és Mike Tamás Pressbike névre keresztelt R1-ese vonzotta. A fő attrakció azonban „Az Év Motorjai 2010” közönségszavazás díjkiosztója volt, ahol a szerencsés 10 nyertes 1-1 db Xroad GPS készülékkel, és két szerencsés pedig 1-1 CPI Hussar robogóval távozhatott. Amikor a 2 robogó elhagyta a standunkat, hirtelen támadt egy kis üresség, amelyet hosszas unszolás után Mező Jani Dr. Zebrája töltött be. Az Afrikát megjárt csíkos „paripa” vonzotta a tekinteteket. Ahogy eddig minden évben, ezúttal is itt lehetett először megvásárolni éves külön-kiadványunkat, a MOTORKATALÓGUS 2010-et, amely követve a Motorrevüt, szintén betöltötte 20. életévét.

A MotorShow1-nél Dodor motorjai, valamint a rendkívül csinos hostess lányok kötötték le a figyelmet, a szerencsekerék előtt pedig hosszú sorok kígyóztak. A tervek szerint a közeljövőben a Motorrevü és a MotorShow1 szorosabbra fűzi kapcsolatát, amely közös tesztekben és további együttműködésekben fog nyilvánulni.

Címkék:  motorfesztivál , motor kiállítás , 2010




2010-04-01 13:50:25

Az idén sajna nem voltam, tavaly igen és tetszett, jövőre megyek, ha lesz.

2010-03-26 17:17:31

áááá nem kést kerestek bombát
meg lehet álkulcsot, nehogy motorral menj haza

2010-03-26 11:34:54

Csak azt mondaná meg valaki mért kell sorban állni motozásra 1,5 órát mikor odabent annyi és akkora kést vehetek, amennyit és amekkorát szeretnék (4 helyen árultak bicskákat).

Nem az fáj, hogy át kell menni a detektoros kapun és hogy a táskámba túrnak, hanem az, hogy feleslegesen pocsékolják az időmet.
Jövőre kihagyom!

2010-03-25 19:00:57

ha jövöre is ilyen lesz én el nem megyek az tuti

2010-03-25 11:52:06

Én az idén kivételesen nem mentem nyálat csorgatni, ezek szerint sokat nem veszítettem rajta. Jó volna egyszer az életben úgy kimenni, hogy egyszerre lássam a kínálatot és végre tudjak dönteni melyik új mocit veszem meg. Nézelődőböl lessz a vásárló, mondják a kereskedők, én sajna a nézelődő maradok...... egy jó ideig biztos.

2010-03-23 19:24:54

és mikor leszel főműsor időben nem szeretnék lemaradni róla
egy dolog nem tetszet a kiállításban miért kell azért belépőt fizetnem mert venni akarok valamit egy blokk ellenében igazán vissza adhatták volna a belépő árát nem ?

2010-03-23 12:20:28

Én csak annak örülök, hogy sikerült bukót vennem végre. Bár ha a Cabergesek nincsenek kint, nem vettem volna az biztos...

2010-03-22 22:18:32

Nekem tetszett így is, pénteken nem is volt túl óriási a tömeg. Sok szép látnivaló volt, lány is, motor is egyaránt!
Erdős Csaba és csapata egy szenzációs streetfighter showt mutatott be megint!
Sőt még a Honda Safety Hungary ízelítőjébe is belekóstolhattam, még a Tvben is benne leszek Ne tudjátok meg, hogy izgultam, mikor ment a kamera. Asszem nem is vagyok kíváncsi a felvételre, biztos béna lett Ha meg valaki felismer, letagadom

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár