hirdetés
2010-01-15 17:34:22 , Írta: zotya13
Bookmark and Share

Ahogy arról már tegnap beszámoltunk, a Külügyminisztérium, a Budapest-Bamako Rali Marokkó utáni szakaszának törlését kérte. A szervezők elfogadták a javaslatot.

hirdetés
A terrorfenyegetettség miatt törölték a holnap rajtoló Budapest-Bamako Rali teljes Marokkó utáni szakaszát, így a Flúgos-Futam útvonala nem érinti sem Mauritániát, sem Malit. A megváltozott program szerint a verseny január 29-én, az eredeti tervhez képest három nappal korábban fog célba érkezni. A célállomás így valójában nem Bamako, hanem Agadir lesz.

A bejelentéskor készült rövid videóval hamarosan jelentkezünk.

Címkék:  budapest-bamako , útvonal , rajt




2010-01-16 16:17:18

Az lehet, de Afrikának varázsa van. Egyszer oda megy az ember és beleszeret. Amíg nem jártam a Szaaharában, addig nem is vágytam oda, mert hogy csupa homok meg iszonyatos hőség, de utána megváltozott a véleményem, azóta is vágyom vissza. Hogy miért, nem tudom, de aki egyszer már járt ott, azt magával ragadja valamilyen érzés.
Az más kérdés, hogy lehet máshol is tartani versenyeket,ahol sokkal biztonságosabb, de akkor oda az érzés. A rally-t is azért szeretme jobban a forma1nél, mert sokkal izgalmasabb, kockázatosabb. A Forma1 egy ultrabiztosított, steril pályán történő versenyzés, ahol csak ritkán történik valami komoly baleset, nincs akkora kockázat, mint egy WRC futamon, ahol centikre a fáktól, kerítésektől száguldanak el keresztbe tett autóval 160-nal, méterről méterre változó útminőséggel.
A jótékonykodással egyetértek, Erdélybe is lehetne rendezni egy hasonló versenyt, ott os elég kemény tud lenni a terep. Sokan a CER után nyilatkozták, hogy keményebb volt egyes Dakar szakaszoknál is az erdélyi terep, nem voltak rá rendesen felkészülve.
Amúgy meg sokan lemennek Bamakoig, ma reggel is mondták a rajtnál.
A lényeg, hogy sok szerencsét mindnyájuknak, akik részt vesznek rajta, akár Agadirig mennek, akár Bamakóig.

2010-01-16 14:50:59

egyettértek Geigerrel lehetne találni másik utvonalat is
ott volt a közép-europa rally az is milyen jól sikerült

2010-01-16 13:37:08

Szerintem, az már SOHA nem lesz olyan, mint amilyennek megálmodták...
Ráadásul, ezek a versenyek azok, melyeken keresztül a helyi terrorista sejtek a hangjukat hallatni tudják nagy média figyelem miatt. Nincs verseny, nincs marketingjük = elhalás.
A tereprali VK-t meg Dakar nélkül is meg lehet tartani egyéb, biztonságosabb sivatagi országokban is. Talán még olcsóbbak is, mint az ilyen giga-maratoni futamok !

2010-01-16 13:30:38

Ha már a Dakar szóba került... azt hallottam, hogy jövőre vissza akarják vinni Afrikába....ilyen körülmények között viszont kétséges, hogy visszatérhet-e!

2010-01-16 12:19:25

Győzött a józan ész! Bár tény, hogy így már nincs benne meg a KALAND!
Azért két gondolat a szervezéshez:

1. Miután két éve, mikor a DAKAR-t lefújták, számítani lehetett rá, hogy a terrorizmusnak ez lesz - mármint Afrika - az egyik frekventált játszótere. Miért kell akkor ezt a kontinenst annyira favorizálni?

2. Az afrikai mélyszegénységben élőket ezzel az egy túrával nem lehet felemelni a nyomorból. Ha már jótékonykodás, lehetne menni pl. Erdélybe is, de akár egy Bp. -Ulanbator Rallye is kihívás lenne - meg a benzin is olcsó arrafelé.

2010-01-15 19:29:02

Szomorú, hogy már a Bamako sem a régi De első a biztonság. Már várom a holnap reggelt, hogy induljanak. Még egyet kell aludni.

2010-01-15 18:40:35

Igen, így mindenki megnyugodik, és a mezőny egésze elindulhat! Reméljük jövőre változik a helyzet, és Bamakoig mehet a mezőny!

2010-01-15 17:42:23

lehet igy lesz a legjobb
jobb félni mint elöre mint uttólag rettegni

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár