hirdetés
2010-01-18 12:23:17 , Írta: zotya13
Bookmark and Share

Lehullott a lepel a Bimota DB8-as szuperbike-járól. A DB7 naked változataként vártuk, de nem az lett belőle.

hirdetés
A Bimota DB8 érkezésének híre régóta kering a köztudatban, és azt is szinte biztosra vette mindenki, hogy a DB7 naked változatáról van szó, amelyet nem titkoltan a Ducati Streetfighter konkurensének szánnak. Ennél nagyobbat nem is tévedhettünk volna, hiszen nem történt más, minthogy a Bimota piacra dobta a DB7 egy kicsit lebutított „utcaibb” változatát. Az utasüléstől és a kedvezőbb árcédulától az olasz gyártó a modell sikerességét várja, idén 250 darab eladása a cél.

Motorok Bimota DB8 2010
Kattintson a többi képért!

A kedvezőbb vételár kompromisszumokat követel, így sok mindennek búcsút kell mondanunk, amelyeket a DB7 magáénak tudhat. Ilyen például az idomzat, amely szénszál helyett a DB8-on műanyagból, valamint a segédváz, amely karbon helyett alumíniumból készül.

A DB8 futóművet teljesen állítható Marzocchi villák és szintén teljesen állítható Extreme Tech rugóstagok alkotják. A motorblokk azonban teljesen eltér a DB7-esétől. A 1198 cm3-es Ducatitól származó motorblokk 170 LE teljesítményt ígér (a DB7 1098 160 LE-s erőforrásával marad a kínálatban).

Motorok Bimota DB8 2010

A DB7 naked változatára váróknak sem kell elkeseredniük, hiszen a Bimota ígérete szerint lesz az is, csak nem most és nem DB8-nak fogják hívni.

A DB8 árát 23000 euró környékére várhatjuk, amely mai árfolyamon 6 168 000 forint, a DB7-ért az importőr árlistája szerint 7 600 000 forintot kell az asztalra tenni.

Kedves Olvasó, tudna élni a szénszálas idomok, a titán kipufogó és a karbon segédváz nélkül?

Címkék:  bimota , db8 , db , 2010




2010-01-30 17:04:17

szinte az összes ugyan igy néz ki

2010-01-30 16:50:57

Ez már végre motor kinézetű motor,nem ugy mint ahogy ezt a Bimotától megszokhattuk!

2010-01-30 16:43:10

Hímes tojás! Úgy kell erre is vigyázni...

2010-01-29 20:56:53

nekem még ma is tetszik

2010-01-23 08:34:51

én nem lennék válogatos

2010-01-21 13:12:21

A Bimoták állítólag nem csak szépek, hanem minden porcikájukból süt a minőség. Egyszer szívesen kipróbálnék egyet. Mondjuk egy TESI 3D-t.

2010-01-20 13:35:27

lassan többe lesz a kenyér mint a motor

2010-01-19 21:39:51

Azért a nagy spórolásban a pirospaprika se maradjon le a kenyérről

2010-01-19 12:48:01

Adjál "Anyának " is, különben nincs puszi estére!!! Már ugye a hagymára gondoltam......

2010-01-19 11:08:01

Nincs is annál jobb étek, jó hagymás zsíroskenyér Megyek, eszem is egyet!

2010-01-18 22:41:27

akkor holnap is csak zsíros kenyér lesz

2010-01-18 20:25:36

Szerintem a karbon tuti jobban csúszik, meg a hangja is jobb lehet csúszás közben! Úgyhogy freazer az extrásabbat ajánlom

2010-01-18 20:09:43

Hajaj ! De még mennyire...
Az én álmom ráadásul olcsóbb is, meg szerényebb is ( 86 LE ), csak már itt lenne !
A megspórolt 6 Millán meg a gyereknek vennék egy olcsóbb lakást...

2010-01-18 18:45:48

nem is nagyon drága Ducati Desmo kicsit drágább
lenne egy kérdésem kanyarban lapjára állítva melyik csúszik jobban a karbon vagy a közönséges műanyag. mert ha a karbon, akkor nem tudok nélküle élni

2010-01-18 16:17:13

Ez a gép tényleg hasonlít egy kicsit a KTM-re.kicsit :o)
ennyi pénzből olyan gépparkom lenne, hogy hajjaj.azt hiszem itthon ez már tényleg csak státusz szimbólumnak jó a garázsba.bár talán itthon is vannak elvetemült emberkék, gondoljunk csak a tavaly regisztrált egyetlen Confederate Wraithra.

mindennap karbon és szénszál és titán nélkül élek, furán is festenének az MZn. :oD

2010-01-18 14:03:14

Tényleg van kérdés is Én így is nélküle élek, bevallom nagyon sanyarú és keserű élet ez a szénszálas idomok, a titán kipufogó és a karbon segédváz nélkül. Azért képes vagyok rá. De vele is tudnék élni. Nem okozna problémát.Ű

2010-01-18 13:45:09

Ja, most látom a kérdést.. hát nehéz lenne az élet szénszálas idom és titán kipufogó nélkül....meg hát akinek van rá 6,2 milliója, annak lesz 7,6 is, és megveheti az extrásabb változatot.....mi meg addig álmodozzunk csak tovább

2010-01-18 13:43:15

Szép nagyon, szerintem a kipufogó nagyon jó, főleg a mai kis csövekhez viszonyítva....A gép amúgy első ránézésre a KTM sportmotorjára hasonlít!

2010-01-18 12:37:42

Ez valami gyönyörűség. De meg is kérik ám az árát rendesen.

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Bimota DB8

údaje

Hengerűrtartalom: 1198.4 cm3

Max. teljesítmény: 170 LE (127 KW) 9750/min-nál

Max. forgatónyomaték: 131 Nm 8000/min-nál

Fék elöl: 320 mm-es úszóágyazású dupla tárcsafék, radiális, 4 dugattyús Brembo féknyereg

Fék hátul: 220 mm-es úszóágyazású tárcsafék, 2 dugattyús Brembo féknyereg

Gumi elöl: 120/70 ZR 17

Gumi hátul: 190/55 ZR 17

Tengelytáv: 1435 mm

Hossz: 2180 mm

Végsebeség: 291 km/h

Bimota
Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár