hirdetés
2008-04-13 14:36:42 , Írta: Hírszerkesztő
Bookmark and Share

A Piaggio legújabb modellje Agilis és kompakt, amilyennek egy városi robogónak lennie kell, de biztonságos és stabil, mint egy maxi robogó. A GT kategóriában mindig is hangsúlyosan jelenlévő Piaggio most az X7-tel erősít.

hirdetés
Az új X7 Európa legnagyobb robogógyártójától a városi közlekedőknek ideális választás, mivel szerencsés módon kombinálja a különböző robogótípusok előnyeit. Az elegáns formájú X7 tulajdonságai közé tartozik a városi közlekedésben előnyös kis súly, a dinamizmus, valamint a kiváló stabilitás, úttartás és biztonság, amely eddig csak a nála sokkal nagyobb testű Gran Tourismo-kat jellemezte.


Piaggio X7 125/250

Stílus: a vezető köré tervezve
Az X7-et majdhogynem a vezető köré tervezték, mely abban nyilvánul meg, hogy a tervezők az elegáns, sportos anyagok használata mellett tökéletes ergonómiára, illetve arra törekedtek, hogy az X7 könnyű és élményszerű motorozást nyújtson a városban, mely ugyanakkor kényelmes és biztonságos is. Az X7 kitűnik a többi jármű közül, köszönhetően az átgondolt dizájnnak: az áramvonalas, de mégis teljes védelmet nyújtó első idomnak, a kormányra emelt szélvédőnek, az erőt sugárzó oldalidomoknak és a rövidebbre szabott hátsó résznek.
A Piaggio X7 első részét az agresszív kialakítású sárvédő dominálja, mely az első elem meghosszabbítása is egyben. A sárvédő oldalelemei jól védik a fényezést is.
A dinamizmus hangsúlyozására a kormányon kapott elhelyezést a szélvédő, mely maximális aerodinamikai és szélvédelmi tulajdonságokat biztosít a motornak. A fényszóró a Piaggio többi GT robogójához hasonlóan az első elem két oldalán található, amely agresszív és “harapós" külsőt ad az X7-nek.

Az oldalidomok karakteressége a robogó dinamizmusát hangsúlyozzák ki. Az ülés nemcsak kitűnően illik a robogó egészének stílusához, de az alacsonyabbra helyezett pozíció révén biztonságot, valamint tökéletes kényelmet nyújt a vezetőnek.

Piaggio X7 125/250
A lábtartó és a vázmerevítő szintén a maximális célszerűséget és biztonságot, ergonómiát és az irányíthatóságot célozva került kialakításra. Az ülés alatti tároló egy zárt és egy nyitott bukósisak elhelyezésére elég helyet biztosít. A klasszikus piros burkolatú hátsó lámpa egy nagy foglalatban van az indexekkel.
A kijelzőt szintén sportosan elegáns stílus és könnyű olvashatóság jellemzi.

Váz és motorizáltság: teljes biztonság és kitűnő teljesítmény
Teljes biztonság és elképesztő teljesítmény minden körülmények között: ez az X7 küldetése. Stabil és biztonságos, hisz a Piaggio X7 egész éves használatra készült.
A duplabölcsős fémváz acélból készült, amelyhez elől egy erőteljes hidraulikus villa (35 mm-es átmérővel), a lengőkarhoz két oldali, hidraulikus lengéscsillapító csatlakozik, melynek rugóelőfeszítése állítható. A Piaggio X7 egyik legjellemzőbb vonása a nagy, ötküllős alufelni (elöl 14, hátul 13 colos), valamint a sportos gumiméret: (elől: 120/70, hátul: 140/60). Az aktív biztonságot fokozza az első-hátsó tárcsafékes fékrendszer (átmérők: 260 mm elöl, 240 mm hátul). Az első és hátsó tárcsa is acélból készült és kétdugattyús ágyazású féknyereggel vannak ellátva.
Az X7 kétféle motorral, 125 és 250 cm3-es változatban lesz elérhető. Mindkét változat vízhűtéses, négyütemű, négyszelepes. A 250 cm3-s változat elektronikus befecskendezésű. Piaggio termékként mindkét verzió megfelel az Euro 3 normának, miközben a teljesítmény is kitűnő marad (11 kW a 125 cm3-es változatnál). A 250 cm3-es Quasar motor a robogók között mindig is verhetetlen volt teljesítményt, fogyasztást és megbízhatóságot tekintve. A 16,2 kW (22 LE) teljesítmény, 20,2 Nm forgatónyomaték biztosítják a kényelmes motorozást és a magas végsebességet, mely által mind városi mind túramotorként való használatra kiváló választás lesz az X7.

Piaggio X7 125/250

Színek és kiegészítők
Elegáns sportosságára jellemző 3-féle metálfényezéssel lesz kapható az X7: piros, ezüst-kék, és klasszikus fekete színben.
A modellhez rendelhető kiegészítők magukba foglalják a 44 literes színre fújt hátsó dobozt, mely a robogó indítókulcsával nyitható, a 4 mm vastag szélvédőt, Tom Tom navigációs rendszert, elektromos lopásgátlót, öltakarót és ponyvát.


További információk a www.piaggio.hu oldalon.




A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár