hirdetés
2008-06-09 12:30:28 , Írta: Motorrevü
Bookmark and Share

Veszélyes mugellói bukása után Hector Barberá ismét a legjobb formáját mutatta és egy feledhetetlen futamot tudhat maga mögött Catalunyában. Egyenletes jó teljesítményt nyújtott a spanyol versenyző az egész hétvége alatt, hiszen egyik edzésen sem végzett rosszabb helyen, mint a harmadik.


hirdetés

Hector Barberá

Idén ez volt a második dobogós helyezése, a katari után. Héctor végül úgy döntött, használni fogja a futamon a hétvégén tesztelt kipörgésgátló rendszert, amivel bár az edzéseken elégedett volt, a futam alatt úgy tűnt, bizonyos esetekben túl hamar aktiválódott, mint ahogy várta, nehéz perceket okozva ezzel a spanyol versenyzőnek. Mindezek mellett a Pepe Toth Aprilia versenyzője örül a 16 pontnak és elégedett az eredménnyel.


Tóth Imre

Tóth Imi nem volt ennyire szerencsés. A magyar versenyző a nagyszerű warm up után sajnos feladni kényszerült a futamot, mert a futam előtt végzett futómű állítás miatt motorozhatatlanná vált az Apriliája. Nagy kár, hiszen Imi nagyon jól kezdte a napot és azt remélte, hogy jó eredménnyel zárhatja majd.


A győztes: Marco Simoncelli

A második helyet Barberá honfitársa, Alvaro Bautista szerezte meg, az elsőt pedig az olasz Marco Simoncelli.


Balról jobbra: Alvaro Bautista (2.), Marco Simoncelli (1.), Hector Barberá (3.)


Héctor Barberá nyilatkozata:

„Összességében ez egy nagyszerű hétvége volt! A verseny napjára változtak az időjárási viszonyok és emiatt az első pár kanyar után érzékeltem, hogy a motorom nem engedelmeskedik, nem úgy viselkedik, mint eddig, ami a szombat óta megváltozott időjárási viszonyok miatt lehetett. Ennek tudatában megpróbáltam úgy menni, hogy minél jobban tartalékoljam a gumikat. Mindemellett azért gyors voltam, de a kanyarokban rendre veszítettem pár tizedet Bautistától és Simoncellitől. A hátrányból az egyenesekben tudtam egy kicsit lefaragni, de sajnos nem eleget. Tulajdonképpen az történt, hogy a futam előtt úgy döntöttem, hogy használni fogom azt a kipörgésgátló rendszert, amit a hétvége folyamán teszteltem, de nem az előző tapasztalataim szerint működött a futamon, így nem volt könnyű dolgom, hiszen nem tudtam úgy menni, mint ahogyan szerettem volna, pedig a motorom kifejezetten jó volt. Szeretném megköszönni a kiváló munkát a szerelőimnek, illetve az egész csapatnak és a szponzoroknak, akik bizalmukkal támogattak az egész hétvége folyamán.


Tóth Imre nyilatkozata:

„A warm up nagyon jól alakult. A 9. helyen végeztem, miután első is voltam egy darabig. Reggel félig vizes, félig száraz volt a pálya, ami miatt az utolsó pillanatig gondolkodtunk egy változtatáson, amit végül megtettünk a futam előtt. Aggódtunk is miatta, hiszen még nem próbáltam ezt a beállítást korábban, de úgy voltunk vele, hogy mindent vagy semmit, ha jó lesz, akkor ütőképes lehetek. De sajnos az ellenkezője történt. Egyszerűen katasztrofális volt a motorom, alig tudtam bevenni a kanyarokat, és bármennyire is szerettem volna befejezni a futamot, ki kellett állnom. Pedig nagyon jól rajtoltam, feljöttem a 15. helyig, de aztán elkezdtem visszaesni. Csalódott vagyok, de remélem, hogy Angliában jobban alakulnak majd a dolgok.”


Végeredmény:

1. Marco SIMONCELLI ITA GILERA 41'01.859
2. Alvaro BAUTISTA SPA APRILIA 41'01.898
3. Hector BARBERA SPA APRILIA 41'13.150
4. Alex DEBON SPA APRILIA 41'23.232
5. Thomas LUTHI SWI APRILIA 41'28.480
6. Mattia PASINI ITA APRILIA 41'28.579
7. Hiroshi AOYAMA JPN KTM 41'37.677
8. Hector FAUBEL SPA APRILIA 41'38.180
9. Julian SIMON SPA KTM 41'38.823
10. Lukas PESEK CZE APRILIA 41'43.096
11. Ratthapark WILAIROT THA HONDA 41'54.250
12. Yuki TAKAHASHI JPN HONDA 41'58.515
13. Alex BALDOLINI ITA APRILIA 42'01.141
14. Manuel POGGIALI RSM GILERA 42'04.362
15. Fabrizio LAI ITA GILERA 42'04.515
16. Eugene LAVERTY IRL APRILIA 42'09.277
17. Russel GOMEZ SPA APRILIA 41'21.386
18. Doni Tata PRADITA INA YAMAHA 41'27.310

Kiestek:

Mika KALLIO FIN KTM 34'54.515
Imre TOTH HUN APRILIA 17'20.274
Karel ABRAHAM CZE APRILIA 12'45.347
Aleix ESPARGARO SPA APRILIA 3'45.033
Daniel ARCAS SPA HONDA 3'49.811
Roberto LOCATELLI ITA GILERA - első körben


A világbajnokság állása:

1. Mika Kallio – 106 pont
2. Marco Simoncelli – 103 pont
3. Mattia Pasini – 98 pont
4. Alex Debon – 92 pont
5. Hiroshi Aoyama – 70 pont
6. Hector Barbera – 69 pont
7. Yuki Takahashi – 63 pont
8. Alvaro Bautista – 61 pont
9. Thomas Lüthi – 46 pont
10. Julian Simon – 43 pont

23. Tóth Imre – 2 pont





A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár