hirdetés
2010-06-03 13:43:47 , Írta: zotya13
Bookmark and Share

Eső, olajfolyás és kétszeres motorhiba is nehezítette Rizmayer Gábor hétvégi versenyét.

hirdetés
Szombaton az edzés a terv szerint indult és Gábornak sikerült is gyors köröket futnia. De a motornak furcsa hangja volt. Ezért Gábor hamarabb jött ki. A csapat gyorsan kicserélte a gátlót, és ellenőrizték a motort. Nem találtak semmi rendelleneset így visszaküldték a pályára. A bemelegítő kör alatt azonban kiderült, hogy valóban baj van a blokkal, így Gábor tízperc után befejezte az első időmérőt.



Gyorsan blokkot cserélt a csapat és újult erővel várták a második edzést. Rizi ismét gyorsan kiment és javított is idején, de a blokk nem volt olyan erős és kezelhető, mint az előző. Az egész edzésen állítgatták de nem javult. Végül a kvalifikációs gumikkal már lassabb időt tudott csak menni, mint a versenygumikkal, ráadásul a gátlót sem tudták így kipróbálni. Ennek ellenére a 10. helyet sikerült megszereznie a rajtrácson.

A reggeli edzést ismét esőben futották a versenyzők. Gábor hamar ráérzett a pályára és vitte magával Juhász Dávidot is. Végül Rizi mögött Dávid jobbat ment így ő lett az edzés első, Gábor pedig a második.



Az időjárás azonban nem volt kegyes a magyarokhoz. Az első verseny szárazon indult. Rizi az első körben a 13. helyen jött. Elkezdet felzárkózni és már a 7 helyen volt mikor a célegyenes végén elcsúszott. Ugyan vissza tudott állni és ment még 2 kört lábtartó nélkül, de már nem volt esélye a pontszerzésre, így kiállt. Juhász Dávid azonban nagy versenyben megszerezte idei első pontjait a 13 hellyel.

A második futam rajtja előtt a csapa észre vette, hogy szivárog az olaj. Gyorsan kicserélték a hibás tömítést, de Rizmayer Gábor már csak a rajtrács legvégéről indulhatott. Hatalmas lendülettel vágott neki a versenynek, amit az első kanyarban történt bukás miatt azonnal le is állítottak. Az új startnál újra a 10 helyről indulhatott. Jól indult el és negyedikként ként fordult. Azonban a motor nem volt az igazi és folyamatosan csúszott hátra. Végül ez a blokk is megállt és Gábor kénytelen volt pont nélkül távozni.



Így értékelte a versenyt Rizmayer Gábor: „Nehéz bármit is mondani. Sokat és jól dolgozott az egész csapat, azonban sajnos ez nem látszik az eredményeken. Most lesz egy kis szünet. A csapat fel tud készülni a következő versenyre, ahol remélhetőleg több szerencsénk lesz”

Címkék:  idm , rizmayer gábor , suzuki




2010-06-04 16:31:23

Igen! Határozottan! De neked még jól is áll! Nekem is ezt szokták mondani!

2010-06-04 06:58:43

Ó igen! Az tetszene nekem! Már főleg a "gyors blokkcsere". . . . . néha már bánom, hogy belevágtam a felújításába, egyszerűen venni kellett volna egy másik blokkot (ennyiből vígan ki is jött volna) és kész.....de valahogy nem vitt rá a lélek. Ez mégiscsak az ÉN motorom, együtt mászkáltunk mindenfelé, Őt szidtam, ha esetleg nem indult elsőre, neki örültem, ha elvitt valami lehetetlen helyre, ...stb.....most meg lenne egy új szíve.....úgy érezném, már nem az enyém. Már nem a motorom lenne, csak egy tárgy. Szentimentális hülye vagyok mi?

2010-06-03 20:24:54

Majd rápattanna a tartalék motorra ( a bóbitára) És pályacsúcsot megy

2010-06-03 16:29:54

Összejött miden. Bár ilyenkor is szívesen lennék élsportoló, meg szerintem Hangszoro is, főleg a mostani motorjával. Kikanyarodna a pályáról és blokkot cserélne, majd motorozna tovább

2010-06-03 16:05:23

Egyszer csak lesz jobb is!

2010-06-03 15:12:34

Öcsém!!! Ezt a pech szériát!!! Ez a méreg, nem a cián. . .

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár