hirdetés
2008-08-19 11:29:48 , Írta: Hegyi András
Bookmark and Share

Amíg a motokrossz vb-n még óriásiak az izgalmak mindhárom kategóriában, az MX1-ben, az MX2-ben és az MX3-ban, addig az amerikai motokrossz bajnokságban, a Nationalben a hétvégén minden eldőlt. A Kawasaki tarolt. A motokrossz bajnokságban, a 23 éves James Stewart végre az open géposztályban is bajnok lett, míg a 20 éves Ryan Villopoto 2006 és 2007 után ismét bajnok lett a motokrossz Lites-ban.

hirdetés

James Stewart

A Kawasakinak hatalmas csalódás volt az idei amerikai szuperkrossz bajnokság, illetve a szuperkrossz vb. Stewart és Villopoto is favorit volt, mindketten bajnokok voltak tavaly, ám egyikük sem lett bajnok. Stewart nagyon hamar megsérült, míg Villopoto a Keleti-parti Lites géposztályban csak a második lett. A motokrossz bajnokságban viszont mindketten egészen más formában motoroznak és ennek köszönhető, hogy már két fordulóval a vége előtt mindketten bajnokok lettek. Stewart két-két 125-ös szuperkrossz és motokrossz, valamint egy open szuperkrossz bajnoki cím után lett bajnok első ízben az open motokrosszban is. Stewart a 4. idényében ért a csúcsra. De neki más célja is van. Ugyanúgy veretlenül akar bajnok lenni, mint egykoron a legeredményesebb amerikai krosszos, Ricky Carmichael. Stewart az eddigi 20 futamban mindig veretlen maradt! Villopoto eddig hétszer első és háromszor második volt a nagydíjakon, azonban mégis nagyon büszke lehet magára. Villopoto a 2006-os bemutatkozása óta verhetetlen maradt a motokrossz Lites sorozatban. Villopoto Broc Glover, Mark Barnett és Carmichael mellett a 4. krosszos, aki egymás után háromszor volt a kiskategória legjobbja.


Ryan Villpoto

Stewart és Villopoto a Kawasakit is nagyon megörvendeztette. A Kawával 2002 óta fordult elő első ízben, hogy a szuperkrosszban nem nyert egyetlen bajnoki trófeát sem. A motokrosszban viszont mindent vittek a zöldek. A Kawasaki az openben 1985, 1988, 1993, 1994, 1996, 1997, 2000 és 2001 után a 9. bajnoki címét szerezte meg, míg a Lites-ban 1984, 1991, 1997, 1998, 1999, 2001, 2002, 2004, 2005, 2006 és 2007 után 12. alkalommal lett a legjobb. Azaz a Kawasaki 1997 és 2001 után harmadszorra duplázott!




A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár