hirdetés
2008-08-06 11:41:37 , Írta: Motorrevü
Bookmark and Share

Félidejéhez érkezett az Alpok-Adria Gyorsasági Motoros Bajnokság július 27-i, most-i futamával.

hirdetés
A magyar versenyzők idei legnagyobb sikerüket aratták Most-ban, ahol egy héttel a rijekai verseny után folytatódott a 2008-as versenysorozat.

Versenyzőink két kategóriában indultak és mindkettőben dobogós helyezést értek el.

Rizmayer Gábornak akklimatizálódni sem volt ideje a sikeres Laguna Seca-i versenyről hazaérkezve és már indulhatott is a cseh versenypályára, ahol a Stock 600 kategória népes mezőnyével volt találkozója. Bár a létszám itt nem érte el a Pannónia Ring rekordját, de a legfontosabb ellenfelek mind tiszteletüket tették.

A sikeres edzéseket követően a rajtrács harmadik helyéről indulhatott Bittman és Rous mögül.
 
A rajt jól sikerült, de a sikán előtt két önjelölt „kamikaze” átrendezte a sorokat. Rizi motorját hátulról olyan sikeresen eltrafálta az egyik, hogy a farokidom eltört az ülésnél, és a kipufogó is megsérült. A másik harcos a többieket kavarta össze bátor, de értelmetlen manőverével (a két pilóta nem tudta végül bevenni a sikánt), így Riziék visszaestek és kezdődhetett az „aprómunka”. Az utolsó 5 körben már nem volt vita, csak az első 3 sorrendje változott körről körre. Az utolsó 2 körben már Rous és Rizi csatáztak inkább az első két helyért, Bittman a 3. helyet pályázhatta meg. A célegyenesbe Rizi fordult elsőként, de hiába a technikás szakaszokon megszerzett előny, ezen a napon Rous gépe volt erősebb és a technika győzött 0,031 másodperccel. A végeredmény: 1. Rous, 2. Rizmayer Gábor, 3. Bittman



A Stocksport 1000 kategóriában induló Juhász Dávid aki - egyedül a mezőnyben – Suzuki GSX-R 750-es motorral indult, nem kis meglepetést okozva az 5. rajthelyet vívta ki magának az időmérő edzéseken.

A rajtnál természetesen megmutatkozott az 1000-es motorokkal szembeni teljesítmény-hátrány, hiszen a sikánhoz Dávid a 10. helyen érkezett, azonban tehetségének és tudásának köszönhetően a 3. helyen távozott. Ez a pozíció annyira felbátorította a fiatal versenyzőt, hogy a leintéskor is megőrizte a 3. helyet.
 
Ezzel nagynevű ellenfeleket utasított maga mögé és megmutatta, hogy a jövőben vele is komolyan kell számolni ebben a kategóriában – bár ebben évben fő versenyszámára, a Suzuki GSX-R Európa Kupára koncentrál -, különösen, ha motorja is a kategóriának megfelelő lesz.
A végeredmény: 1. Meklau, 2. Cermak. 3. Juhász, 4. Práger, 5. Kispataki




A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár