hirdetés
2009-02-20 10:30:16 , Írta: Hegyi András
Bookmark and Share

Az elmúlt hónapokban, más csapatokhoz hasonlóan, nagyon hiányzott a 250-es tesztekről a gyorsasági vb egyetlen magyar alakulata, a Tóth-csapat. Ez a tény pedig a rossz szokásoknak megfelelően nagyon sok pletykának, szóbeszédnek és álhírnek adott táptalajt. A legtöbb ilyen álhír arról számolt be, hogy állítólag a Tóth-csapat a jelen gazdasági világválság közepette szintén válságba került. Pedig nincs így! Hiszen a hamis pletykákat végleg megunva maga a csapatfőnök Tóth Imre cáfolja az alakulattal kapcsolatban külföldön és hazánkban is elterjedt valótlan információkat. Az alábbiakban teljes terjedelmében közöljük Tóth Imre nyilatkozatát, amelyet szerkesztőségünkhöz juttatott el ma reggel!

hirdetés
Tóth Imre hivatalos nyilatkozata

Hogy, s mint, Team Toth? Avagy a magyar csapat hivatalos közleménye hogylétéről.

Tóth Imre, Magyarország egyetlen MotoGP csapatának atyja megelégelte, hogy mostanában szinte minden fórumon csapata bukásáról és esetleges nem indulásáról írnak, mindezt az ő megkérdezése nélkül. Ezért egy nyilatkozat közzétételére szánta el magát.

„Nem értem, hogy írhatnak le a megkérdezésem nélkül tényként olyan híreket, melyeknek semmi alapja nincs, és melyek nagyban sértik csapatom és szponzoraim érdekeit. Mindezt teszik olyan motoros portálok, amiktől támogatást várnék el, vagy pedig azt, hogy személyesen megkeressenek - hiszen mindig szívesen válaszoltam bárki kérdéseire -, nem pedig azt, hogy valótlan hírekkel hátráltatják a csapatom munkáját. A Team Toth van, volt és lesz is, mind 2009-ben, mind pedig addig, amíg ezt én és szponzoraim lehetővé teszik. A válságnak köszönhetően, nyilván nekünk is nehezebb, ugyan úgy, mint sokaknak, sajnos kevesebb a támogatónk is. Ezért inkább tartalékolunk és csak azokon a teszteken veszünk majd részt, ahol a jó időjárás is ’garantált’. Mi értelme lett volna elmenni januárban Jerezbe vagy Valenciába, ahol a hideg miatt alig tesztelhettek a versenyzők és jó páran össze is törték magukat? Ezen kívül még nem is készültek el a motorjaink. 12 gyári motor lesz 2009-ben az Apriliánál, de nincs még mindegyik kész, így jelen pillanatban még mi sem vehettük át az új motorokat. Régi motorral pedig nem sok értelme van tesztelni, főleg ezekben a szűkös időkben. Összegezve, a csapat megszűnéséről felröppent hírek, ugyan olyan ’kacsák’, mint a Balatonring elkészülését megkérdőjelező pletykák. Legékesebb bizonyítéka lesz ennek, mikor Tóth Imre és Mattia Pasini a Team Toth színeiben kőröz majd a sávolyi aszfalton többtíz ezer magyar szurkoló előtt!” – nyilatkozta Tóth Imre csapatfőnök.

Címkék:  team toth




A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár