hirdetés
2010-01-19 14:09:50 , Írta: Zách Dániel
Bookmark and Share

Cyril Despres harmadszor is megnyerte a Dakart.

hirdetés
Az immár második alkalommal Dél-Amerikában rendezett verseny legeredményesebb motorosa ezúttal is KTM-mel állt rajthoz és ért célba a tizenöt napos, Argentínát és Chilét átszelő viadal végén. Előnye több mint egy óra volt a második helyen befutó, szintén KTM-es, norvég Pal Anders Ullevalseter előtt. A harmadik helyen, meglepetésként alig néhány perces lemaradással, a négyötvenes Apriliával induló Lopez Contardó futott be. A francia a pilóta győzelmének értékét fokozza, hogy a versenyszabályzat a kisebb motoroknak kedvező módosítása ellenére ezúttal is a már ismert hatkilencvenes ralimotorral érte el eredményét.



Despres a befutót követő nyilatkozatában a mögötte álló kilencfős csapat összeszokottságát, a kitartó munkát és a jól működő motort emelte ki. Megfogalmazása szerint ezek segítették hozzá a csodálatos sikerhez.



Még le sem zajlott az idei verseny, máris napvilágot láttak azok a hírek, melyek szerint a Dakar a jövő évben visszatér Afrikába, ám még nem világos, hogy a szervezők miként tudják kezelni a kontinensváltás eredeti okát, a terrorfenyegetést.

Címkék:  dakar , 2010 , cyril despres , ktm




2010-01-30 18:41:22

A KTM már az idén sem indított hivatalos csapatot, ezért nem gondolnám, hogy komolyan fejlesztenék a rallye gépeket. Ha majd letisztul megint minden, talán akkor..., kicsit durcik lettek, mint az Aprilia a GP-ben.

2010-01-30 16:52:52

Hát remélem nem lesz igazad és végre valamelyik Japán gép fog felállni a dobogó tetejére!!!

2010-01-29 21:30:48

attol tartok a KTM jövöre készit olyan 450-est ami mellet a többi nem rug labdába, nem igen van másik gyárnak ekkora tapasztalata az enduró sportban mint nekik
de ne legyen igazam

2010-01-23 11:16:09

Szerintem még így,szűkítővel is igazságtalan volt ,mert szerintem a nyomatéka a KTM-eknek még így is a 450-esek felé emelte,lehet,hogy lóerőben kiegyenlített volt a harc,de a nyomaték is nagyon fontos!!!!Sajnálom ,hogy a Yamaha,vagy a Sherco nem tudott a legelején végezni!
Remélem jövőre a Honda is indít gyári csapatot,és akkor lesz csak igazán izgalmas!
Szerintem a démamerikai Dakar is van olyan jó mint az afrikai!!

2010-01-21 13:11:37

Tényleg jobb lenne, ha több márka gyári csapata lenne a mezőnyben - remélem a válság végével visszatérnek a régi idők, és mindenki képviselteti magát.

A felső kép meg észveszejtően jó.

2010-01-20 13:34:14

szerintem is így akarják vissza csalogatni a régi márkákat KTM ide vagy oda szorul a hurok

2010-01-19 21:37:05

Elméletileg a balesetmegelőzés és a sebesség csökkentése a céljuk, de ahogy haladunk előre a korral, már a 450esekből is kihoznak annyit, mint pár éve a 690-esekből....

2010-01-19 20:30:05

Szerintetek miért hozták meg a 450-es max. felső határt, meg szűkítőt a KTM 690-es gépeire? Mert már unalmas, hogy mindig egy mattighofeni bicikli a nyerő...
Amint kedvező szabályok lesznek, jönnek majd vissza a régi márkák gyári támogatással
( Honda, Yamaha, BMW ) aztán színesebb lesz a sivatag homokja !

2010-01-19 18:29:12

Most is beleszólhattak a végeredménybe. Kizárólag a VÉGeredménybe! Remélem minda végén lesznek Szeretem a KTM rally motorjait.

2010-01-19 16:05:59

Minden elismerésem az eredményhez.
Jövőre remélem azért más márkák is jobbam beleszólhatnak a végeredménybe
.

2010-01-19 15:32:47

Húú, én is várom már a meleget nagyon, hogy úgy lehessen menni, mint Despres a felső képen!

2010-01-19 14:18:43

Irigyelem őket, amiért olyan jó idő van ott. Miniszoknyás csajok, napsütés...szép az élet

A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki ER-6n Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár