hirdetés
2008-12-29 11:06:09 , Írta: Hegyi András
Bookmark and Share

A kétszeres szupermoto világbajnok, a belga Gerald Delepine 2006 után csapatot váltott. 2009-ben is marad a Husqvarnánál, azonban már nem a gyári CH Racing csapatnál, hanem a gyári támogatott Cross 2R-nél fog versenyezni.

hirdetés

    A szupermoto vb-n két dolog biztos. A bizonytalanság és a csapatok átalakulása. Nem tudni, hogy megmarad-e a jelenlegi két kategória, az S1 és az S2, vagy pedig összevonják-e a két géposztályt. Nem tudni, hogy a többhengeres gépeknek lesz-e új vb-sorozata. Míg nem tudni, hogy hány csapat és versenyző tudja vállalni a vb szereplést.



    A szupermoto vb sosem volt rózsás helyzetben, azonban a jelenlegi gazdasági válság miatt még nagyobb lett a bizonytalanság. A csapatoknak nagyon nehéz összeszedni az egész szezonra elegendő pénzt, a motorosoknak pedig nagyon nehéz elfogadható szerződést találni. A szupermoto vb helyzetét jól mutatja, hogy a Husqvarna már át is alakította gyári csapatát, az olasz CH Racinget. Az alakulatnál lejárt Gerald Delepine szerződése, amelyet nem hosszabbítottak meg. Delepine, aki 2009-ben már 40 éves lesz, 2006 és 2008 között versenyzett a Husky gyári egységénél, amelyben 2007-ben világbajnok volt.

    Az egykori motokrosszos – a már megszűnt 500-ban győzelmei is voltak – azonban ennek dacára mégis maradt a Husqvarnánál. A Pókember ugyanis aláírt ahhoz a szintén olasz Cross 2R csapathoz, amelyben 2004 és 2005 között motorozott és amelyben 2005-ben megszerezte az első vb-címét. A CH Racing előtt a Cross 2R volt a Husqvarna első számú csapata! Delepine tehát egy ismerős alakulathoz igazolt vissza, amelynek a vezérpilótája is lesz. Delepine, aki idén vb-harmadik lett, a Husqvarna mellett az S2-öt sem hagyja el, míg a szerződése értelmében gyári támogatott pilótája lesz a Huskynak.






A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár