hirdetés
2008-09-24 11:54:28 , Írta: zotya13
Bookmark and Share


hirdetés
    Szeptember 21-én, a Német Cross Country bajnokság (GCC) hatodik, utolsó előtti, schweinfurti fordulóján a BMW Motorrad Motorsport csapat kettős győzelmet aratott az XCPro csoportban.  A bajorok gyári versenyzője Simo Kirssi első, míg csapattársa Bert Meyer a dobogó második fokára állhatott a két órás, felhőszakadással kísért futamon.

   

    A BMW G 450 X modellel indult páros azzal a céllal érkezett Észak-Bajorországba, hogy minél több pontot szerezzen a rivális francia, Cyrille Coulon-nal szemben, aki csupán öt ponttal van lemaradva a bajnokságban Kirssi-től. A csapat hétvégi célkitűzése, hogy erős pozícióból induljon a GCC döntőjén, így teljesült.

    Már röviddel a verseny kezdete után Kirssi és Meyer átvette a vezetést, majd szinte végig a mezőny élén haladva, a futam végére több, mint két perces előnnyel ért célba a két BMW-s versenyző. A második helyért Meyer, Steffen Albrecht-el küzdött meg, de végül a mezőnyben és a bajnoki tabellán is elfoglalta a második helyet. A GCC bajnokság utolsó futamára október 4-én, Schefflenz-ben kerül sor.

    Simo Kirssi a futam után elégedetten nyilatkozott: „Ez a verseny most nagyon jól sikerült. Igen motiváltnak éreztem magam, és a kanyarhibámat eltekintve, végig jól mentem. A pálya kialakítása nagyon igényes volt, pont olyan, amilyet szeretek. A verseny felétől inkább a biztonságos motorozásra törekedtem és szerencsére a motor is végig megbízhatóan működött” – emelte ki a versenyző.

    Bert Meyer: „Ez a verseny az elejétől fogva remekül ment nekem. Steffen-nel csatáztunk is egy jót, amiből szerencsére végül én kerültem ki győztesen. A verseny alatt pedig G 450 X végig fantasztikusan működött” – mondta el Meyer.

    A hétvége érdekessége továbbá, hogy Juho Kirssi (Simo öccse és egyben szerelője is) a XCSport 2 osztályban futamgyőztes lett, szintén egy G 450 X nyergében.


XCPro csoport eredmények

1. Simo Kirssi (FIN), BMW Motorrad Motorsport, 26 kör
2. Bert Meyer (GER), BMW Motorrad Motorsport, 26 kör
3. Steffen Albrecht (GER), Yamaha, 26 kör
4. Angus Heidecke (GER), Kawasaki, 26 kör
5. Joakim Ljunggren (SWE), Husaberg, 26 kör
6. Erik Mueller, (GER), Kawasaki, 26 kör
7. Cyrille Coulon (FRA), Yamaha, 25 kör
8. Thomas Guenther (GER), Husaberg, 25 kör
9. Falko Karbautzki (GER), KTM, 25 kör
10. Nils Hagen (GER), KTM, 23 kör




A hozzászóláshoz be kell jelentkeznie! BEJELENTKEZÉS >

BMW G 450 X

údaje

Hengerűrtartalom: 449,5 cm3

Max. teljesítmény: 53 LE (38 KW) 7000/min-nál

Max. forgatónyomaték: 43 Nm 6500 /min-nál

Fék elöl: 260 mm-es tárcsafék, 2 dugattyús féknyereg

Fék hátul: 220 mm-es tárcsafék, 1 dugattyús féknyereg

Gumi elöl: 90/90 – 21

Gumi hátul: 140/80 – 18

Tengelytáv: 1475 mm

Végsebeség: 160 km/h

BMW
Kiadja a Media City Magyarország Kft. | 1053 Budapest, Kecskeméti u. 5. | Tel: 225-2390
MediaCity Magyarország Kft.
CHIP Online / Figyelő / Családi Lap / Digitális Fotó / Műszaki Magazin / IPM


Legnépszerűbb motorok: Honda CBR 125 R Aprilia RS 50 Yamaha YZF-R1 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT 660 Z Ténéré Aprilia SR 50 LC - 1997 Suzuki DL650 V-Strom Honda XL700V Transalp Honda CB600F Hornet 2005- Aprilia SR 50 DiTech Factory R Suzuki SV650 2003- Honda CBF 600 S 2008- Yamaha TDM850 1996- Yamaha Vmax 2009- Suzuki GSR 600 Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R1000 K9 Yamaha XV535 Virago Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX 1300 R Hayabusa 2008- Honda CBF500 Suzuki DR-Z 400 SM 2005 Honda CBR1000RR Fire Blade 2009 Kawasaki ER-6n Yamaha XT1200Z Super Ténéré Kawasaki Z750 2008 Honda VFR 800 2003- KTM 1190 RC8 R 2009 Honda VTX 1800 BMW R 1200 GS 2010 Suzuki GSX-R600 2006-2007 Kawasaki ZX-10R Triumph Tiger 1050 Moto Guzzi V7 Classic 2008 Honda CBF125 2009 BMW S 1000 RR 2010 Suzuki Intruder C 1800 R Yamaha XJ6 Diversion 2009 Honda Hornet 600 Kawasaki ER-6n 2009 Suzuki GSX-R 600 K8 MV Agusta F4 Derbi Senda DRD Pro SM / Enduro Yamaha SR125 1997- Honda CBR600RR 2005-2006 Yamaha XJ6 2009 Honda VTR250 2009 Kawasaki KLR650 / R Suzuki B-King KTM 990 Supermoto T 2009
És ezt olvasta már?Bezár